POKROVITELJ SPAR

Tko bolje prodaje? Pogledajte kako su se kandidati snašli u komunikaciji s kupcima u novoj epizodi Startaj Hrvatska

Osam različitih proizvoda dosad je prikazano u Startaj Hrvatska, a samo jedan od njih postat će HIT-proizvod 2023. godine, no prije toga na redu je prodaja jedan na jedan.

Svečanim otvaranjem polica u SPAR-u na kojima su proizvodi četvrte sezone projekta Startaj Hrvatska započela je izravna prodaja. Entuzijazam, degustacija i šarm bili su glavni alati za privlačenje kupaca kandidatima koji su se našli u ulozi prodavača, a broj prodanih proizvoda otkrit će tko je bio najvještiji u tome.

Dobrodošlicu, ali i ohrabrenje kandidatima je pružio Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, koji im je poručio da dolazak u SPAR za njih znači novu etapu u poduzetničkom životu te naglasio kako je počelo vrijeme za sljedeći veliki korak, a to je prodaja njihovih proizvoda.

Svaki je kandidat imao 90 minuta kako bi ostvario što veći broj kupnji, a prvi su se u tome okušali Lovro i Svjetlana Lenac. Oni su prodavali OPG Lenac BIO rezance od buče, tradicionalni proizvod svoga kraja, Hrvatske Kostajnice. Taj inovativni proizvod priprema se tako što se bundeva reže na trakice, a potom se suši. Njihovi rezanci ne sadrže nikakve dodatke ni aditive, čime se osigurava čista koncentracija okusa.

Startaj Hrvatska 2023.:Prodaja 1 na 1 (1.dio) Foto:Nova Studio

Supružnici Lenac prodaji su pristupili vrlo pozitivno. "Očekujemo da će biti dosta kupaca i da ćemo dobro reklamirati svoj proizvod", Lovro je bio entuzijastičan. S obzirom na to da su dosad prodavali na sajmovima, to im je uvelike pomoglo i u prodaji u SPAR-u. Kupce su zainteresirali, a košarice kupaca s njihovim BIO rezancima od buče samo su se punile.

Nakon njih kupcima su se predstavili veliki zaljubljenici u prirodu, rođaci Senna i Andrej, koji su naslijedili i uspješno unaprijedili obiteljski posao. Njihove kreme za ruke Azena imaju njegujući i hidriratizirajući učinak, a dolaze u dvije verzije – Lavanda & Tangerina te Ružmarin & Limun.

Startaj Hrvatska 2023.:Prodaja 1 na 1 (1.dio) - 3 Foto:Nova Studio

Proučavajući trendove i poštujući ekološke standarde te praksu u vlastitoj proizvodnji, zapakirali su svoj proizvod u praktičnu tubu koja je u potpunosti napravljena od šećerne trske i 100 posto reciklirajuća.

Osim same prodaje, dvojac koji stoji iza brenda Azena možda su i više zanimale reakcije kupaca na njihove proizvode, koje su bile i više nego pozitivne. Mnogi su hvalili mirise krema, ali i njihovu ekološku osviještenost. Naposljetku su prodali čak dvostruko više od očekivanog.

Nakon kozmetike uslijedili su divni mirisi hrane. Partneri Matea i Petar predstavili su svoje Pepas savijače, koje kombiniraju tradiciju, vidljivu u ručno rađenom tijestu, i praktičnost, jer krajnji potrošač dobije pripremljen proizvod koji je potrebno samo ispeći. Njihovi proizvodi dolaze u četiri okusa, slane su varijante s nadjevom od svježeg sira, povrća i šampinjona, dok su slatke s nadjevom od jabuka i cimeta te savijača s nadjevom od svježeg sira i višanja.

Startaj Hrvatska 2023.:Prodaja 1 na 1 (1.dio) Foto:Nova Studio

Nakon prvotne uzbuđenosti i treme timu Pepas odlično je krenulo. Svatko tko je prišao oduševio se njihovim ukusnim proizvodima, a "fino je" bio je najčešći komentar zadovoljnih kupaca, koji su rado kupili proizvode Pepas.

Poduzetnički dvojac i prijatelji Marija i Luka predstavili su svoj brend Barun, kruh bez glutena. Brašno proizvode na kamenom mlinu koji reproducira klasični postupak ručnog mljevenja. Njihova receptura ne sadrži ulja i masti, a Barun bezglutenske mješavine za kruh dolaze u tri varijante – mješavina za heljdin kruh bez glutena, mješavina za kukuruzni kruh bez glutena te mješavina za rižin kruh, koji također ne sadržava gluten.

Startaj Hrvatska 2023.:Prodaja 1 na 1 (1.dio) Foto:Nova Studio

Veselo i uzbuđeno Luka i Marija naizmjenično su pristupali kupcima, a oni su rado kušali njihov ukusni i zdravi kruh. Jednoj mladoj posjetiteljici kukuruzni kruh posebno se svidio. Luka i Marija nakon toga novog iskustva shvatili su kako je timski pristup važan i u proizvodnji i u prodaji.

Kandidati su dobro predstavili svoje proizvode, u koje su utkani trud i ljubav, ali i strast prema onome što rade. Sada je pred njima period iščekivanja finalne emisije, u kojoj će se objaviti rezultati prodaje.

Još će se četiri natjecatelja suočiti s izazovom prodaje svojih proizvoda jedan na jedan, a tek nakon toga slijedi veliko finale u kojem doznajemo koji je proizvod osvojio kupce SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske i postao HIT-proizvod 2023. godine

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.