Pet najvećih europskih nogometnih liga po prvi je put uprihodilo više od sedam milijardi eura, što iznosi 52 posto ukupnog prihoda nogometnog tržišta u Europi.
"Zanimljivo je da je engleska Premier liga u sezoni 2006/07 ostvarila rekordan prihod u visini 2,3 milijarde eura, i to od ulaznica, prodaje prava prijenosa i komercijalnih ugovora. Ovakav poslovni rezultat povećao je razliku u prihodima između Premier lige i njemačke Bundeslige, koja prati Engleze na listi najprofitabilnijih, na čak 900 milijuna eura", komentira izvješće Dan Jones, partner za analizu sportskog poslovanja u Deloitteu.
Ukupni prihodi ostalih u Ligi petice su sljedeći: Njemačka 1,4 milijarde eura; Španjolska 1,3 milijarde eura; Italija 1,2 milijarde eura; Francuska 1 milijarda eura.
Njemačka Bundesliga i španjolska La Primera prošle su godine povećale svoje prihode za 15 posto, te tako prestigle talijansku Seriju A. No, s povratkom Juventusa u Seriju A, sljedeće će godine natjecanje za drugo mjesto biti znatno neizvjesnije.
Ligu petice u Europi prati nizozemska Eredivise liga, s 398 milijuna eura prihoda. Međutim, to je i dalje manje čak i od druge engleske lige, koja je ostvarila 489 milijuna eura prihoda u prethodnoj sezoni.
Prije nešto malo više od desetljeća, točnije tijekom sezone 1995/96, talijanska Seria A i engleska Premier liga imale su gotovo izjednačene prihode, oko 450-500 milijuna eura, te prosječnu posjećenost utakmica od oko 30.000 navijača. Međutim, prošle je sezone Seria A ostvarila gotovo upola manji prihod od Premier lige, a prosječan broj posjetitelja na stadionu pao je na 20.000, što je trenutačno najniži broj navijača po utakmici u Ligi petice.
Osnovni pokazatelj uspjeha nogometnih klubova jest odnos isplaćenih plaća i prihoda, koji se kod Lige petice kretao između 62-64 posto, izuzev u slučaju Bundeslige, gdje je iznosio 45 posto. S odnosom plaća i prihoda nižim od ostale četiri velike europske lige, Bundesliga je prestigla englesku Premier ligu kad je u pitanju profitabilnost u prošloj sezoni. Međutim, impresivni financijski rezultati Bundeslige nisu u skladu s njezinim sportskim uspjesima u europskim klupskim natjecanjima u tom razdoblju, za razliku od igre i rezultata koje su pokazali engleski nogometaši. Naime, da bi se privukli navijači, kupci prava prijenosa, sponzori i investitori, nužno je postići ravnotežu između dobrih financijskih rezultata i kvalitete igre na terenu, što baš i nije lak zadatak za sve klubove.