Prema podacima profesora Simona Chadwicka iz Centra za međunarodni business u sportu pri sveučilištu u Coventryu sudar engleskih nogometnih velikana u Moskvi donio je 260 milijuna eura zarade od televizijskih prava, nagrada, te ostalih vidova potrošnje.
Od toga iznosa klubovima će pripasti ukupno oko 140 milijuna eura, pobjedniku 100, a gubitniku oko 40 milijuna eura.
"Ekonomski efekti ove utakmice su nevjerojatni i to ne samo u Engleskoj. Interes za ogled Manchestera i Chelsea je bio neviđen, milijun ljudi su nakon posla žurili u prodavaonice po hranu, piće i grickalice. Restorani i barovi su također dobor poslovali," kazao je Chadwick usporedivši finale Lige prvaka sa Super Bowlom u američkom nogometu.
Obogatila se i televizijska kuća ITV koja je 30 sekundi reklamnog prostora prodavala za 350.000 eura. Prema podacima Sainsbury"s Financea svaki od 50.000 Engelza koliko ih je doputovalo u Moskvu potrošio je u prosjeku 800 eura plus troškove za ulaznicu.