Ova SPAR-ova inicijativa dobila je jak vjetar u leđa priključivanjem Vindije, jednog od najznačajnijih domaćih proizvođača, što bi trebalo biti poziv i drugim eminentnim proizvođačima na hrvatskom tržištu da se pridruže ovoj inicijativi i uključe u rad za opće dobro.
Kako je inicijativna krenula s austrijskog tržišta, ondašnjoj SPAR-ovoj inicijativni znanstveni temelj dali su eminentni profesori medicine, a smanjenju udjela šećera u proizvodima priključili su se i austrijski proizvođači poznatih brendova poput Raucha i Mannera te Berglandmilcha.
Na taj način su i hrvatski kupci mogli profitirati od ove inicijative, jer su ovi proizvodi već odavno dostupni na hrvatskim policama.
SPAR-ov doprinos vidljiv je u smanjenju šećera u proizvodima robnih marki poput SPAR, S-Budget, SPAR Natur*pur i SPAR Vital. Kod njih čak 160, uspješno je promijenjena receptura i smanjen udio šećera, pri čemu nisu korišteni umjetni zamjenski šećeri, već je smanjena količina šećera u recepturama, kod pojedinih proizvoda i do 80%, s time da nije došlo do promjene okusa.
Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl istaknuo je: „U SPAR Hrvatska kontinuirano prilagođavamo recepture za proizvode vlastitih robnih marki, tako smo uspjeli kod 36 proizvoda, koje za nas rade hrvatski proizvođači, značajno smanjiti udio šećera. Drago nam je da se Vindija uključila u ovu inicijativu, što ovom projektu za dobrobit naših potrošača, daje dodatni zamah.“
„Podizanje kvalitete života i stvaranje zdravijih prehrambenih navika naših kupaca jedan je od ključnih poslovnih i društvenih prioriteta Grupe Vindija, kao najveće domaće prehrambene industrije. Važan korak u tom smjeru postigli smo upravo rebrandingom cjelokupne grupe 'z bregov voćnih jogurta, u kojima je udio šećera smanjen za 15%, a čime ćemo ujedno za ovu grupu proizvoda na godišnjoj bazi utrošiti 26.000 kg šećera manje. Ovakav iskorak napravili smo i u asortimanu sokova, za čiju će se proizvodnju godišnje utrošiti čak 231.700 kg šećera manje, čime pružamo iznimno značajan benefit smanjenja i kalorijske vrijednosti u oba asortimana, uz istovremeno zadržavanje prepoznatljivih okusa“, istaknuo je predsjednik Uprave Grupe Vindija, Nenad Klepač.
SPAR i Vindija žele biti promotori ovog projekta te pozivaju i potiču i ostale hrvatske proizvođače da se pridruže inicijativi kako bi zajedničkim snagama utjecali na smanjenje prekomjerne konzumacije šećera i sudjelovali u promicanju zdravijih navika kupaca.
Kontinuiran i predan rad na promjeni receptura te smanjenju udjela šećera u raznim kategorijama proizvoda poput kolača, bezalkoholnih pića, sirupa, pudinga, müsli, keksa, capuccina rezultiralo je smanjenjem količine šećera u proizvodima vlastitih robnih marki za više od 300 tona!