DIP će kandidacijske liste i kandidature zaprimati u zgradi Hrvatskog sabora, počevši od srijede 3. lipnja u 9 sati. Precizan raspored zaprimanja do ponoći 16. lipnja objavljen je na mrežnoj stranici Povjerenstva.
Prakse po kojoj su predaju, odnosno zaprimanje pratili deseci stranačkih članova i simpatizera neće biti.
Naime, zaprimanju će moći prisustvovati najviše deset osoba, predaja listi obvezno se mora najaviti, a u prostoriji u kojoj će se to događati zabranjeno je zadržavanje svima osim osobama koje liste predaju.
Ograničen broj osoba u prostorijama
Obrazac najave bit će dostupan na mrežnoj stranici DIP-a od 3. lipnja. Popunjen se dostavlja na adresu elektroničke pošte: dip@izbori.hr .
Nakon što zaprimi najavu, DIP će njezina podnositelja, dakle stranku, koaliciju ili neovisnu listu, obavijestiti o terminu i lokaciji zaprimanja, obvezi dolaska u točno određeno vrijeme, korištenju programa offline kandidature i broju ovlaštenih osoba koje mogu prisustvovati predaji.
Predlagatelji koji se ne najave, neće moći započeti s predajom listi sve dok DIP ne preuzme prethodne najave.
Dogodi li se da na predaju listi dođu osobe koje se nisu najavile, svoj će red morati čekati izvan prostorija Hrvatskoga sabora.
U saborskim prostorijama u kojima će se liste predavati bit će dopušteno postavljanje samo jedne kamere te prisustvo jednog snimatelja i dvaju tehničara, svi ostali mediji imat će mogućnost preuzimanja signala, poručuju iz DIP-a.