U svijetu u kojem smo stalno online, kampanja prirodne mineralne vode Cetina podsjeća na ono što često zaboravljamo – koliko dobro zvuči tišina. I koliko malo treba da se čovjek ponovno osjeti živim.
Nazvana "Najljepša priča iz prirode", kampanja ne forsira riječi – pušta prirodi da govori sama za sebe. Spot je snimljen u Parku prirode Dinara, jednoj od najnetaknutijih lokacija u Hrvatskoj.
Bez naratora, bez glazbe. Samo autentični zvukovi prirode – šuštanje lišća pod nogama, šapat vjetra, kapljice kiše, pjev ptica i krckanje grančica.
U fokusu je takozvani prirodni ASMR – auditivni podražaji koji kod mnogih izazivaju ugodne trnce niz kralježnicu i osjećaj opuštenosti. Osim što smanjuju stres, ti su zvukovi i emocionalno snažni – vraćaju nas u trenutak, u tijelo, u sadašnjost.
Na planinarskoj stazi koja vodi kroz divlje krajolike Dinare, dvoje ljudi ne jure prema cilju, nego zastaju, osluškuju, dišu.
Prati par planinara ispred kojeg se izmjenjuju duboke šume, krške stijene i prostrani pašnjaci zahtjevnog terena Dinare, a čitavo ih vrijeme vodi njezina bogata simfonija. Dok koračaju netaknutim prostranstvima, prati ih šuštanje lišća, šapat vjetra i prigušeni pjev ptica. Ti zvukovi nisu samo pozadinska melodija, već nježan, ali jasan poziv da zastanemo, osluhnemo i ponovno osjetimo prirodu cijelim bićem. Od čovjeka ne zahtijevaju mnogo – dovoljno je obratiti pažnju, a melodija će nas svojim ritmom podsjetiti na naš vlastiti.
A Dinara... ona priča posebnu priču.
Najmlađi hrvatski park prirode dom je tisućama biljnih vrsta, među kojima i brojnim endemima. Tu žive i rijetke ptice, leptiri, pa i divlji sisavci. Pogled s planinskih proplanaka seže kilometrima, dok u zraku mirišu kadulja, vrijesak i smilje.
Dinara je sirova, autentična, ali u isto vrijeme nevjerojatno smirujuća. Nije samo destinacija, nego osjećaj – slobode, jednostavnosti i povezanosti sa sobom.
Ispod te planine izvire Cetina, prirodna mineralna voda koja se stotinama godina oblikuje u krškom podzemlju.
Puni se u Civljanima, malom mjestu podno Dinare, u suvremenoj punionici koja čuva okoliš i zadržava vodu netaknutom – baš onakvom kakvu je priroda stvorila. Bez dodataka, bez industrijske obrade. Blaga i svježa - idealna za svakodnevnu hidrataciju.
Kampanja "Najljepša priča iz prirode" nije samo priča o vodi. Ona je podsjetnik da ne moramo putovati na kraj svijeta kako bismo pronašli mir. Ponekad je dovoljno stati na stazi, zatvoriti oči i slušati. Ili otvoriti bocu vode i podsjetiti se na izvor iz kojeg dolazi.
Tijekom ljeta, Cetina će nastaviti dijeliti sadržaj koji spaja prirodu, zdravlje i unutarnji balans, putem svojih Instagram i Facebook stranica, ali i službene web stranice. Jer nije svaka priča ispričana riječima. Neke se – osjete.