„Kad sam ušao u ovaj biznis 2018. godine, okolnosti su bile bitno drugačije od onih kakve su danas. Ni u najluđim snovima nisam očekivao što me može dočekati u narednih nekoliko godina. Pandemija i ono što je uslijedilo nakon nje na svakom od nas je ostavilo traga i iz korijena promijenilo navike naših korisnika. Zbog pandemije ljudi su se okrenuli online treninzima, no ti treninzi su sasvim jedna druga priča u odnosu na individualan rad jedan na jedan“, rekao je Miroslav.
Mnogi od nas zatvorili su se u svoje domove i postali pasivniji, pa su hobiji i rekreacija pali u drugi plan. No, tjelovježba nije samo briga o fizičkom zdravlju već i onom mentalnom.
„Danas smo suočeni s nizom izazova koji zahtijevaju brze prilagodbe i rješenja u kojima se više nego ikada traže stručnost, kvaliteta, kao i individualan pristup svakom klijentu. Dolazak u teretanu ili fitness centar je sve samo ne puko vježbanje, poglavito promatrano sa socijalnog aspekta, koji se pokazao velikim problemom u vrijeme izolacije, kada su ljudi zatvoreni u svoja četiri zida. Ljudi jednostavno žele kontakt i žele povratnu informaciju“, rekao je Miroslav.
Iako održavanje online treninga ne nudi toliko osoban pristup kao ono uživo, upravo je to bio spas za mnoge fitness centre u vrijeme lockdowna, kada je ostanak doma bio imperativ. Kada su mjere popustile, za one u fitness branši pojavila su se i neka nova rješenja.
„I mi smo se morali zbog pandemije prilagoditi radu od kuće kako bismo opstali i preživjeli i kako se ne bismo ugasili, pa smo imali online treninge, individualne treninge u prirodi i naravno da smo kod svakih popuštanja mjera odmah otvarali teretanu. Mnogi su klijenti odlučili i dalje vježbati kod kuće uz povremeni dolazak u teretanu i to su ti neki treninzi koje ja nazivam hibridnim treninzima koje smo naknadno uveli“, rekao je Miroslav.
Iako su se neki prilagodili online treninzima te ih se i dalje pridržavaju, većina ih se vratila u teretane, no u manjoj mjeri negoli prije pandemije. Ipak, Miroslav je uz pomoć kvalitetnog kadra koji je zaposlio u svojem fitness centru uspio motivirati ljude da ponovno počnu raditi na sebi.
„Mi smo uslužna djelatnost gdje pokušavamo ljudima ugraditi naviku, stil života, jer ako mogu trošiti pet do deset sati na društvene mreže, onda smatram da mogu i tri do četiri sata tjedno trošiti na sebe, na fizičku aktivnost. Vježbanje je dobro za prokrvljenost, ono usporava starenje, rješava stres i samim time ljudi se bolje osjećaju“, objasnio je Bračić.
Kao i u svakom poslu, kada vremena postanu teška, bitno je znati da se možeš osloniti na poslovne partnere kako bi poslovanje opstalo. Jedan od njih je bio i A1, čiju uslugu Fiskal1 koristi za izdavanje računa korisnicima teretane, treninga i ostalih usluga koje nudi u svom fitness centru. Ona ima intuitivno i jednostavno sučelje za korištenje uz mogućnost praćenje skladišta i zaliha robe, što također olakšava posao.
„Mi u ponudi imamo proteinske proizvode plus članarine na mjesečnoj i godišnjoj bazi. To je ono uz što koristimo Fiskal1. Ja sam uzeo godišnju licencu i u vrijeme lockdowna, kad smo bili zatvoreni, nismo koristili Fiskal1 jer smo ga u suradnji s A1 stavili u stanje mirovanja, što nam je itekako olakšalo rad u vrijeme pandemije. Svaka usluga i pomoć je u tim trenucima dobrodošla“, objasnio je Miroslav.
Zbog novog vala poskupljenja ponovo prijeti opasnost od odljeva klijenata, međutim Miroslav tome odolijeva dokle god može jer nas tjelovježba održava zdravima, a zdravlje ne bi trebalo biti luksuz. Upravo se tom filozofijom i on vodi kako bi omogućio malom čovjeku da radi na sebi i održava zdrav način života, pa čak i u situacijama poput pandemije. Dvije godine borbe na njemu su ostavile traga, no ujedno su ga i osnažile i ohrabrile te pokazale da uvijek mora biti spreman na nenadane okolnosti.
„Stvoriti dobre navike kod ljudi i navesti rekreativce da dolaze jest teško jer trebate imati jako puno klijenata da pokrijete hladan pogon. Želimo u budućnosti što kvalitetnije i jače u bilo kojoj situaciji podići rad fitnessa iznad svojih mogućnosti, pa da u takvim situacijama taj odljev klijenata ne bude toliko poguban za nas. Tako bismo ipak imali nekakav broj klijenata s kojima možemo preživjeti i opstati dok situacija ne prođe. Mi uvijek moramo razmišljati korak unaprijed. Taj deficit koji nam se dogodio prije dvije godine treba nekako nadoknaditi i sada treba još i više potaknuti i osvijestiti ljude da rade na sebi, što je dobro za socijalno stanje čovjeka“, zaključio je Miroslav.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom A1 Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.