A1 donosi

Trener Bračić upozorava: "Ako mogu trošiti do deset sati tjedno na društvene mreže, onda mogu i tri sata tjedno trošiti na sebe"

Chiro sport Foto: Nova Studio/ Tibor Marochini
Pandemija koronavirusa utjecala je na svaku sferu društva, a među onima koji su izvukli deblji kraj nalaze se i vlasnici fitness centara i teretana. Ipak, mnogi od njih uspjeli su se uz puno snage, truda i volje othrvati neprilikama koje je sa sobom donijela pandemija i iz pune dvije godine hibridnog rada izaći jači. Jedan od njih je i Miroslav Bračić, vlasnik fitness centra Chiro sport, koji nam je objasnio kako su se promijenile navike i razmišljanja ljudi, ali i način poslovanja fitness centara nakon vraćanja u normalu.

„Kad sam ušao u ovaj biznis 2018. godine, okolnosti su bile bitno drugačije od onih kakve su danas. Ni u najluđim snovima nisam očekivao što me može dočekati u narednih nekoliko godina. Pandemija i ono što je uslijedilo nakon nje na svakom od nas je ostavilo traga i iz korijena promijenilo navike naših korisnika. Zbog pandemije ljudi su se okrenuli online treninzima, no ti treninzi su sasvim jedna druga priča u odnosu na individualan rad jedan na jedan“, rekao je Miroslav.

Mnogi od nas zatvorili su se u svoje domove i postali pasivniji, pa su hobiji i rekreacija pali u drugi plan. No, tjelovježba nije samo briga o fizičkom zdravlju već i onom mentalnom.

„Danas smo suočeni s nizom izazova koji zahtijevaju brze prilagodbe i rješenja u kojima se više nego ikada traže stručnost, kvaliteta, kao i individualan pristup svakom klijentu. Dolazak u teretanu ili fitness centar je sve samo ne puko vježbanje, poglavito promatrano sa socijalnog aspekta, koji se pokazao velikim problemom u vrijeme izolacije, kada su ljudi zatvoreni u svoja četiri zida. Ljudi jednostavno žele kontakt i žele povratnu informaciju“, rekao je Miroslav.

Chiro Sport Foto:Nova Studio/ Tibor Marochini

Iako održavanje online treninga ne nudi toliko osoban pristup kao ono uživo, upravo je to bio spas za mnoge fitness centre u vrijeme lockdowna, kada je ostanak doma bio imperativ. Kada su mjere popustile, za one u fitness branši pojavila su se i neka nova rješenja.

„I mi smo se morali zbog pandemije prilagoditi radu od kuće kako bismo opstali i preživjeli i kako se ne bismo ugasili, pa smo imali online treninge, individualne treninge u prirodi i naravno da smo kod svakih popuštanja mjera odmah otvarali teretanu. Mnogi su klijenti odlučili i dalje vježbati kod kuće uz povremeni dolazak u teretanu i to su ti neki treninzi koje ja nazivam hibridnim treninzima koje smo naknadno uveli“, rekao je Miroslav.

Iako su se neki prilagodili online treninzima te ih se i dalje pridržavaju, većina ih se vratila u teretane, no u manjoj mjeri negoli prije pandemije. Ipak, Miroslav je uz pomoć kvalitetnog kadra koji je zaposlio u svojem fitness centru uspio motivirati ljude da ponovno počnu raditi na sebi.

Chiro Sport Foto:Nova Studio/ Tibor Marochini

„Mi smo uslužna djelatnost gdje pokušavamo ljudima ugraditi naviku, stil života, jer ako mogu trošiti pet do deset sati na društvene mreže, onda smatram da mogu i tri do četiri sata tjedno trošiti na sebe, na fizičku aktivnost. Vježbanje je dobro za prokrvljenost, ono usporava starenje, rješava stres i samim time ljudi se bolje osjećaju“, objasnio je Bračić.

Kao i u svakom poslu, kada vremena postanu teška, bitno je znati da se možeš osloniti na poslovne partnere kako bi poslovanje opstalo. Jedan od njih je bio i A1, čiju uslugu Fiskal1 koristi za izdavanje računa korisnicima teretane, treninga i ostalih usluga koje nudi u svom fitness centru. Ona ima intuitivno i jednostavno sučelje za korištenje uz mogućnost praćenje skladišta i zaliha robe, što također olakšava posao.

Chiro Sport Foto:Nova Studio/ Tibor Marochini

„Mi u ponudi imamo proteinske proizvode plus članarine na mjesečnoj i godišnjoj bazi. To je ono uz što koristimo Fiskal1. Ja sam uzeo godišnju licencu i u vrijeme lockdowna, kad smo bili zatvoreni, nismo koristili Fiskal1 jer smo ga u suradnji s A1 stavili u stanje mirovanja, što nam je itekako olakšalo rad u vrijeme pandemije. Svaka usluga i pomoć je u tim trenucima dobrodošla“, objasnio je Miroslav.

Zbog novog vala poskupljenja ponovo prijeti opasnost od odljeva klijenata, međutim Miroslav tome odolijeva dokle god može jer nas tjelovježba održava zdravima, a zdravlje ne bi trebalo biti luksuz. Upravo se tom filozofijom i on vodi kako bi omogućio malom čovjeku da radi na sebi i održava zdrav način života, pa čak i u situacijama poput pandemije. Dvije godine borbe na njemu su ostavile traga, no ujedno su ga i osnažile i ohrabrile te pokazale da uvijek mora biti spreman na nenadane okolnosti.

Miroslav Bračić Foto:Nova Studio/ Tibor Marochini

„Stvoriti dobre navike kod ljudi i navesti rekreativce da dolaze jest teško jer trebate imati jako puno klijenata da pokrijete hladan pogon. Želimo u budućnosti što kvalitetnije i jače u bilo kojoj situaciji podići rad fitnessa iznad svojih mogućnosti, pa da u takvim situacijama taj odljev klijenata ne bude toliko poguban za nas. Tako bismo ipak imali nekakav broj klijenata s kojima možemo preživjeti i opstati dok situacija ne prođe. Mi uvijek moramo razmišljati korak unaprijed. Taj deficit koji nam se dogodio prije dvije godine treba nekako nadoknaditi i sada treba još i više potaknuti i osvijestiti ljude da rade na sebi, što je dobro za socijalno stanje čovjeka“, zaključio je Miroslav.

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom A1 Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.