Ivić je na današnjoj konferenciji za novinare rekao je da su STV-u 29.000 kuna platili četiri promidžbena spota u kojima predstavnici pojedinih braniteljskih udruga najavljuju potporu njegovoj kandidaturi za župana. No, iz STV-a stiglo je obrazloženje da su navedeni spotovi 'izrađeni tako da stvaraju dojam dvojbenog sadržaja i značenja, da oglašavanje može zavarati i uznemiriti javnost te povrijediti konkurenciju'. Ivić to drži neuvjerljivim i smiješnim razlozima.
>> 'Ne pada mi na pamet od Osijeka ponovno raditi grad slučaj'
'Očito da je iz političkih krugova, zna se i kojih, STV-u došao nalog, da se spotovi ne emitiraju', kazao je, ocjenivši kako 'u protivničkom taboru vlada panika od drugog izbornog kruga' u kojemu je Iviću protukandidat predsjednik HDSSB-a Vladimir Šišljagić. Da se radi o podršci Šišljagiću siguran sam da bi se ti spotovi danonoćno vrtili na STV-u, ustvrdio je Ivić.
Kazao je kako će HDZ stoga od DIP-a i Vijeća za elektroničke medije tražiti da se ovaj slučaj što prije provjeri te da se na STV-u omogući emitiranje spotova koji su uredno plaćeni i u kojima ne vidi ništa sporno. Tomislav Ivić je zaključio da se, s obzirom na cjelokupnu programsku koncepciju STV-a, ovakvo ponašanje moglo i očekivati.