Prazne plaže i parkirališta, nepopunjene hotelske sobe i neispunjene knjige rezervacija prisilile su hotelijere na snižavanje cijena. No u zadarskim hotelima nema popuštanja. 'Oni koji ruše cijene sigurno ne daju i takvu kvalitetu koja to može pokriti. Vjerujte mi! Mi možemo isto tako srušiti cijene i srušiti kvalitetu', kazao je direktor Turističke zajednice Zadar, Zvonko Šupe.
Zadrani se nadaju da su rezultati prvih pet mjeseci najava dobre sezone. Gostiju je manje kao i na ostatku Jadrana, ali noćenja je više. 'Mi smo ostvarili u prvih pet mjeseci četiri posto više noćenja. Nije spektakularan rezultat, ali u svakom slučaju dobar i bolji od minusa od 30 posto', dodao je Šupe.
Dobra prometna povezanost i izgradnja popratne infrastrukture zasigurno su pogodovali dobrim rezultatima. No stručnjaci se slažu kako je krajnje vrijeme da turiste prestanemo dočekivati s raskopanim cestama i postanemo pristojniji domaćini. 'Gosti se najviše žale na našu neljubaznost, na našu neljubaznost, a najgore je što mi to pokazujemo, kao i to da nam taj gost nije tolko niti bitan. Tu je najveća greška i najveći problem zapravo našeg turizma' istaknuo je Benjamin Rade iz turističke agencije. Dakle, ako se želimo nadati uspješnoj turističkoj sezoni, osmijeh na licu na sigurno neće odmoći.