Oglas

LG se vraća s novom kampanjom i predstavlja trendove koji podižu udobrnost u domu

PR Foto: PR
Uz novi WashTower i MoodUP hladnjak otkrijte trendove doma iz budućnosti i prepustite se radosti boja koje se savršeno uklapaju u vaš životni stil.

Kako bi potvrdio svoju posvećenost razvoju inovativnih rješenja i visoko sofisticiranih proizvoda prilagođenih širokom spektru potreba i očekivanja te kako bi promovirao vrijednosti koje odražavaju “Better Life for All” viziju, LG Electronics (LG) pokrenuo je veliku kampanju pod nazivom “Life’s Good uz LG – uvijek i svuda s Vama!”. Ova kampanja bit će održana u Osijeku, Varaždinu i Karlovcu između 13. i 18. svibnja te ima cilj predstaviti ideje koje stoje iza revolucionarnih proizvoda iz kategorija poslovnih rješenja, kućne zabave, kućanskih aparata i HVAC sustava tvrtke LG.

Kampanja će bit održana u Osijeku (13. i 14. svibnja, Gacka – Retail Park), Karlovcu (15. i 16. svibnja, na parkiralištu ispred Supernove) i u Varaždinu (17. i 18. svibnja, Kapucinski trg). Tijekom kampanje, građani koji posjete LG Showroom na kotačima moći će besplatno popraviti svoje LG televizore, monitore i kućanske aparate koji su kupljeni nakon 1. siječnja 2019., čak i ako im je u međuvremenu isteklo jamstvo.

„U LG-u uvijek pronalazimo nove i uzbudljive načine za podizanje razine korisničkog iskustva i ponosni smo što imamo priliku uživo predstaviti neke od posljednjih inovacija. Radujemo se što možemo omogućiti našim sugrađanima da osobno dožive revolucionarne tehnologije i iskuse prednosti naših proizvoda. Ovaj događaj pruža priliku da zajedno istražimo kako LG inovacije mogu obogatiti svakodnevni život te donijeti veću udobnost, učinkovitost i zabavu u njihove domove“, izjavila je Marijana Vilić Ivanković, voditeljica marketinga u LG Hrvatska.

Tim LG-evih stručnjaka bit će dostupan tijekom cijele kampanje kako bi ponudio odgovore na pitanja posjetitelja i pružio im personalizirane preporuke. Posjetitelji tako mogu računati na maksimalno iskustvo s LG-evim stručnjacima i proizvodima jer, osim dobrih savjeta, bit će u mogućnosti otkriti i najnovija rješenja, uključujući G4 OLED televizore i QNED ekrane, DUALCOOL klima uređaj, MoodUP hladnjak i jedinstveno rješenje za njegu odjeće WashTower.

PR Foto:PR

Novi WashTower idealno je rješenje za dom jer donosi prostornu učinkovitost. S obzirom na to da zahtijeva manje prostora za ugradnju od kombinacije perilice i sušilice rublja istog kapaciteta koje se postavljaju jedna na drugu ili jedna pored druge, ovaj relativno mali model oslobađa prostor u kupaonici ili kuhinji za druge namjene, poput praktičnog skladištenja deterdženata, omekšivača rublja ili posteljine. Ovo LG-evo sveobuhvatno rješenje za pranje i sušenje rublja također se može pohvaliti ravnim, jedinstvenim dizajnom koji pruža optimalno iskustvo brige o rublju i donosi suptilnu, minimalističku estetiku u dom. Smješten na prednjoj strani uređaja između perilice i sušilice, upravljački panel Center Control™ omogućava jednostavno upravljanje svim postavkama i značajkama s jednog mjesta. WashTower Compact može se neprimjetno uklopiti u bilo koju vrstu prostornog uređenja ili stila, pomažući u stvaranju kućnog okruženja koje savršeno odražava individualne ukuse korisnika. LG WashTower podiže korisničko iskustvo i rezultate pranja i sušenja rublja na još višu razinu s pomoću LG-evih naprednih tehnologija. Upotrebom tehnologije Artificial Intelligence Direct Drive™ (AI DD™) perilica može identificirati najprikladniji obrazac pranja (kretanje bubnja, temperatura vode i vrijeme ciklusa pranja) za svako punjenje, čime smanjuje oštećenja tkanine koja tako duže ostaje kvalitetna i postojana. Značajka Smart Pairing™ štedi vrijeme sinkronizacijom sušilice s perilicom automatski birajući najbolji ciklus sušenja na temelju postavki punjenja perilice. LG WashTower Compact također skraćuje vrijeme pranja značajkom TurboWash™ 360 te vrijeme sušenja putem značajke predgrijanja Prepare to Dry te na taj način ostvaruje izvrstan, svestrani učinak.

PR Foto:PR

Posjetitelji LG Showrooma također će moći razgledati i revolucionarni MoodUPTM hladnjak koji je izvorno predstavljen 2022. godine na IFA sajmu. Jedinstveni MoodUP opremljen je LG-evim naprednim tehnologijama hlađenja i pametnim značajkama za veću svježinu hrane i praktičnost korištenja, a pruža i potpuno novo iskustvo u kuhinji živim bojama LED vrata. Korisnici hladnjaka MoodUP mogu jednostavno odabrati i primijeniti bilo koju od dostupnih boja s pomoću intuitivne aplikacije LG ThinQ™. Zahvaljujući LED panelima s promjenjivim bojama na vratima hladnjaka, LG daje korisnicima mogućnost prilagodbe izgleda hladnjaka bez troškova i gnjavaže oko fizičke zamjene bilo kojeg vanjskog elementa. Za tradicionalniji izgled kuhinje korisnici mogu isključiti LED panele na vratima MoodUP hladnjaka u bilo kojem trenutku te uživati u šarmantnim bojama Lux sivoj i Lux bijeloj. Takva čista i minimalistička kombinacija pristaje uz svako uređenje prostora i dočarava prirodan i suptilan kontrast.

Više informacija o kampanji možete pronaći na poveznici.


 

Povezane teme