bitna je fleksibilnost

Ove sezone nitko neće zaraditi: Turističke agencije promijenile strategiju

1/7 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Od sutra dozvolu za rad ponovno imaju i turističke agencije. No, nemaju kome prodavati smještaj i izlete pa smišljaju ideje kako goste privući u idućim sezonama.

Otočna izolacija na Braču krati se snimanjem video poruka budućim gostima.

"Evo upravo čistim šampjera za mušteriju. Ode prodajen svaki dan ribu“, „Radim sir u cukru koji je brački specijalitet i nadam se da će vam bit ukusno“, "Ovu godinu samo našli 750 litara ulja, ekstra djevičanskog. To ulje možete kušat kod mene u OPG-u“, neke su od poruka iz videa.

Cilj je bračke kampanje je izazvati emociju i probuditi optimizam, podjednako kod otočana i turista.

"Želja nam je bila uključiti lokalno stanovništvo da kroz svoje autentične životne priče sudjeluju u predstavljanju svog mjesta. Jer tko će bolje od njih ispričati naše priče“, kaže Markito Marinković, iz Turističke zajednice Bol.

A iako je neizvjesno hoće li i kome moći ovog ljeta prodavati svoju priču, u sklopu ublažavanja mjera od sutra mogu raditi i turističke agencije. Prvi su osjetili masovno otkazivanje aranžmana, pa je fleksibilnost preostalih rezervacija jedna od opcija koju nude.

"Preporuka je da im damo opciju da dođu iduće ljeto, da im damo vaučere i da im ta akontacija koju su platili da iskoriste za sljedeću sezonu“, kaže Anamarija Cicarelli, voditeljica savjetovališta za obiteljski smještaj.

Vlasnicima apartmana agenti savjetuju da se obrate prijašnjim gostima i naglase im prednosti ovogodišnjeg odmora u Hrvatskoj.

"Naravno nećemo napisati mi smo korona free država, ali s takvim stvarima da im damo na znanje da je kod nas smanjena stopa zaraženih upravo radi odgovornog ponašanja naših građana“, kaže Cicareli.

Aktivirale su se i turističke zajednice. U Zaprešiću nude virtualni obilazak dvorca Bana Jelačića.

"U njemu se nekad vršilo žito i danas je to jedan od najstarijih takvih objekata u Europi".

Split promotivnim videom šalje poruku zajedništva u vrijeme razdvojenosti.

"S druge strane htjeli smo podsjetiti naše turiste i na neki način ih motivirati da maštaju o ponovnom povratku u Split“, kaže Tina Čurković iz Turističke zajednice Split.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr