Borba za svakog gosta

Domaći hotelijeri na domišljate načine privlače turiste: Nude im besplatno testiranje na koronavirus, besplatni trajekt te niz drugih pogodnosti

1/6 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Svaki turist više dobra je vijest za hrvatskog gospodarstvo. Da bi svoje eure ostavili kod nas, a ne u nekoj od turistički konkurentnih zemalja, iznajmljivači i hotelijeri bore se domišljatošću. Sve više ih gostima nudi besplatno testiranje na koronavirus, ali i mnoge druge pogodnosti, poput besplatnog trajekta.

Povrat novca za kišne dane koji vam pokvare godišnji odmor, pokrivanje troška autoceste ili troška goriva potrošenog za dolazak do apartmana – samo su neke od pogodnosti koje pojedini iznajmljivači, agencije i hoteli nude gostima.

''Cijeli deveti mjesec besplatan trajekt. Plaćamo u dva smjera trajekt'', kaže Tihana Dakić Barichievich, vlasnica apartmana i turističke agencije u Velom Lošinju.

Sve više ih gostima nudi plaćanje testa na COVID-19. ''Ako test slučajno bude pozitivan, neki čak nude 7 dana gratis sljedeće godine'', otkrila je Dakić Baricevich.

Sve kako bi zadržali goste

Sve to iznajmljivači rade da bi privukli i zadržali goste. ''Mislim da se gosti moraju osjećati sigurno da bi došli. Cijena je jedno, ali sigurnost je važnija'', smatra Craig koji je u Dubrovnik na odmor došao iz Ujedinjenog Kraljevstva.

Slika hrvatskog turizma u odnosu na glavna konkurentska tržišta do sada je bila bolja. Ali još ne treba slaviti.

''Glavni motiv odabira destinacije ove godine u svakom slučaju je bila epidemiološka situacija, a ona se u zadnje vrijeme zakomplicirala. Sigurno da će i režimi koji su na Hrvatsku stavile neke zemlje potaknuti ljude na prijevremeni odlazak'', kaže Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.

Domaći gosti iznimno važni

U doba pandemije domaći gosti su iznimno važni. Pojedini ugostitelji na obali im to pokazuju posebnim popustom. I u Međimurju su se toga dosjetili.

''Za svakih 250 kuna utrošenih u Međimurju gosti dobivaju kupon za različite turističke usluge. Time smo uspjeli privući više od 80 posto više domaćih gostiju nego u istom razdoblju prošle godine'', rekao je Rudi Grula, direktor Turističke zajednice Međimurske županije.

S kuponom turisti mogu ostvariti jednu od turističkih usluga, od kulturnih sadržaja do ziplinea, wellnessa, razgledavanja, bicikliranja, ispiranja zlata, degustacije hrane i vina...

Domišljatost kojom se domaći turistički djelatnici bore za svakog gosta daje rezultate. ''Potrebno je komunicirati jasno da pojedini dijelovi Hrvatske imaju drugačiju, odnosno bolju situaciju, pa makar i tu spasiti što se spasiti da i povećati ponudu testiranja'', poručuje Veljko Ostojić. U tom slučaju, kaže, ima nade za posezonu.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr