Rubrika ide u emitiranje danas, u Dnevniku Nove TV, a emitirat će se od danas jednom tjedno, svake srijede.
Rubriku Nova TV otvara s temom vezanom za svoju industriju. Mediji su također suočeni izazovima u danima kada je komunikacija važnija no ikada. Komunikacija je važna svakoj industriji, stoga će prilog u večerašnjem Dnevniku donijeti informacije značajne svim poslovnim i drugim subjektima.
S ciljem da saznamo što hrvatski građani očekuju u ovim kriznim vremenima u pogledu komunikacije, medija i brendova, proveli smo novo, aktualno, ekskluzivno istraživanje.
U vremenu kada sve vrvi od neprovjerenih, lažnih vijesti, kako bismo osigurali točnu informaciju i provjeren, kredibilan, pouzdan kanal, odabrali smo pouzdanog partnera IPSOS i najkredibilniji kanal, Dnevnik Nove TV.
Ne propustite pogledati istraživanje i komentare marketinškog stručnjaka Davora Brukete također u večerašnjem Dnevniku Nove TV!