Najavljuju paketomate

Paketi i pošiljke kasne, predsjednik Uprave Hrvatske pošte otkrio zašto: "20 posto ljudi nam je izvan stroja"

Nacionalni stožer poziva građane da izbjegnu blagdanska druženja i da čestitaju bližnjima telefonom, pismom ili paketom.

Sudeći po stanju u pošti, nekima čestitke ne bi stigle do Božića. Naime, građani se žale da im paketi kasne. Milijun pisama, tiskanica i 40 tona paketa svakodnevno dolazi u Hrvatsku poštu.

Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte za Dnevnik Nove TV je objasnio zašto pošiljke kasne. Kako je kazao, kad paketi kasne - to je izuzetak, a ne pravilo.

"Kad uzmete u obzir da se nalazimo u vršnom opterećenju godine, predblagdanskom vremenu, u COVID-19 uvjetima gdje je sve prešlo na online, onda moramo prihvatiti činjenicu da je - ono što smo mi mogli planirati - povećanje količine od 22 posto za isti period prošle godine", rekao je Čulo.

"Ono što nismo mogli planirati - nismo mogli planirati ovolike izostanke ljudi zbog korone. Nama je dvadeset posto ljudi izvan stroja", dodao je Čulo.

Tvrdi da se oni koji su izvan stroja ne mogu nadomjestiti preko noći. "Kad ljudi uđu u sustav Hrvatske pošte, njima treba dva do tri tjedna da pohvataju procese i mogu dovoljno kvalitetno obavljati posao", objasnio je Čulo.

U prvom valu pozitivan jedan poštar

Navodi da se za povećane količine pošiljki planiralo, ali ne i za izostanak ljudi.

"U prvom valu korone mi smo imali svega jednog poštara pozitivnog na koronavirus. U ovom zadnjem kvartalu se to jako povećalo. 20 posto naših dostavljača nam je izvan stroja", kazao je Čulo.

Ispričao se korisnicima koji su imali probleme zbog kašnjenja paketa.

"Mi smo spremni preuzeti odgovornost i kompenzirati štetu koju su oni u određenom trenutku eventualno imali. Mi ćemo s našim ljudima tijekom radnih dana i dana vikenda zadovoljiti sve potrebe naših klijenata i dostaviti sve pakete na odgovarajuće adrese", rekao je Čulo.

Uvode paketomate

Najavljuje uvođenje paketomata. "Sljedeća je instalacija prvih 150 paketomata. Ono što će značajno unaprijediti priču je kvaliteta, kontrola i upravljanje vlastitom pošiljkom koju će svaki korisnik imati na pametnom telefonu i na internetu", rekao je Čulo.

Kaže da ljudi imaju pravo uputiti žalbu preko kontakt centra i platforme te da će oni kompenzirati za propuste koji su napravili.

Pročitajte i ovo JOŠ KAŠLJE Premijerova liječnica otkrila zašto on još ne izlazi iz izolacije: "Kao što javnost zna, boluje od alergija"

Pročitajte i ovo Komentirao i Lauc Unatoč mjerama, u hotelskom restoranu u Zagrebu može se ručati. Iz hotela poručuju: "Dnevni boravak je uobičajena praksa"

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr