Kako bi se spriječilo širenje epidemije koronavirusa u Republici Hrvatskoj, odnosno s ciljem da se u najvišoj mogućoj mjeri zaštiti opće zdravstveno stanje svih hrvatskih građana, pa tako i zdravstvena sigurnost putnika i zaposlenika hrvatskoga nacionalnog avioprijevoznika, Croatia Airlines od srijede do kraja ožujka ove godine privremeno obustavlja planirane letove na međunarodnoj liniji Zagreb – (via Split) – Rim.
Zbog novonastale situacije Croatia Airlines od danas primjenjuje prilagođena pravila i procedure za sve međunarodne putnike, koji su kupili kartu za letove tvrtke do 31. ožujka te putnike koji to namjeravaju učiniti do kraja ovog mjeseca.
Konkretno, putnicima na međunarodnim letovima tvrtke do 31. svibnja 2020. odobrava se promjena datuma leta na istoj liniji, i to bez naplate naknade, uz uvjet da se putovanje obavi do 31. prosinca 2020. godine. U slučaju da prigodom promjene datuma leta nije dostupan prijevoz u istom tarifnom razredu kao što je na originalnoj karti, naplatit će se samo razlika u cijeni do prvog raspoloživog tarifnog razreda.
Vrijedi za letove do kraja ožujka
Prodajno osoblje Croatia Airlinesa o otkazivanju letova na relaciji Zagreb – Rim i Rim – Zagreb već je počelo obavještavati sve putnike koji su kupili karte za letove do kraja ožujka ove godine, a korisnici usluga o svemu se izravno obavještavaju i preko ostalih prodajnih kanala (internet, prodajni agenti i drugi).
Privremena obustava letova u Rim i iz njega (trenutačno jedino talijansko odredište u mreži letova Croatia Airlinesa) u skladu je s najaktualnijim odlukom Nacionalnog stožera civilne zaštite RH o obveznoj dvotjednoj karanteni za sve inozemne državljane koji iz Italije dolaze u Hrvatsku, dok je za hrvatske državljane određena samoizolacija.
Također, na donošenje ove mjere utjecala je i najnovija odluka talijanske vlade o proglašenju karantene za cijelu Italiju zbog epidemije koronavirusa.
Zaposlenicima podijelili zaštitnu opremu
"Treba posebno naglasiti da Ured za upravljanje kriznim situacijama i izvanrednim događajima Croatia Airlinesa od 23. siječnja kontinuirano prati razvoj situacije s koronavirusom, odnosno sve aktualne informacije i preporuke hrvatskih i međunarodnih nadležnih institucija i udruga (Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Star Alliance, IATA) te sukladno njima planira i poduzima potrebne korake, što uključuje i obavještavanje interne javnosti tvrtke.
U skladu s tim kompanija je još u početku veljače svim zaposlenicima koji dolaze u izravan kontakt s putnicima u svim domaćim i međunarodnim odredištima podijelila kirurške maske, jednokratne gumene rukavice, tekućine za dezinfekciju i higijenske maramice, kao i dodatne količine dezinfekcijskih sredstava koja su standardni dio opreme zrakoplova", priopćeno je iz Croatia Airlinesa.
"U sklopu operativnih priručnika tvrtke propisane su procedure i postupci za slučaj uočavanja infektivne bolesti kod članova posade ili putnika. Kontinuirano se poduzimaju i sve potrebne higijenske mjere u zrakoplovima u skladu s preporukama proizvođača zrakoplova, a za slučaj potrebe tvrtka raspolaže i sredstvima za dezinfekciju i dezinsekciju zrakoplova", dodaje se u priopćenju.