Da je u ovim trenucima najvažnije zajedništvo i empatija pokazuje upravo Tele2 svojim mnogobrojnim akcijama. Jedna od njih bila je usmjerena i prema pomoći Crvenom Križu čiji volonteri svakodnevno pomažu potrebitima te iz dana u dan nose hranu i ostale potrepštine najosjetljivijim pripadnicima našega društva, pritom se nesebično izlažući riziku zaraze koronavirusom.
Kako bi im pomogli u nabavi namirnica i ostalih potrepština te osigurali potrebnu zaštitnu opremu, Tele2 je osmislio akciju kojom su svi korisnici njihove mreže prilikom kupnje bonova online mogli donirati određen iznos Crvenom križu. Na ovaj način Tele2 je zajedno sa svojim korisnicima prikupio više od 60 000 kuna.
Sredstva su se prikupljala tako što je kompanija za sve one koji su se odlučili kupiti bon od primjerice 110 kuna putem interneta, donirala 50 kuna Crvenom križu pri čemu je 25 kuna donirala u svoje ime, a preostalih 25 u ime korisnika.
„Iznimno cijenimo svaku pomoć i donaciju u ovim teškim okolnostima. Velik je broj naših sugrađana koji nisu u mogućnosti otići u nabavku ili oskudijevaju u svakodnevnim potrepštinama, pa im je ključna naša pomoć. Istovremeno, epidemija zarazne bolesti znači da moramo dodatno paziti na zdravstvenu sigurnost naših volontera kako bi očuvali njihovo zdravlje, ali i zadržali kontinuitet u pomoći štićenicima jer većina njih gotovo da ovisi samo o posjeti naših volontera i pomoći Hrvatskog Crvenog križa. Zahvaljujemo svim korisnicima Tele2 koji su odabrali donaciju pogodnosti HCK-u te Tele2 na inicijativi i udvostručavanju iznosa“, poručila je Katarina Zorić, glasnogovornica Hrvatskog Crvenog križa.
Za obavljanje svih ovih aktivnosti volonteri Crvenoga križa ne uzimaju novčanu naknadu, a sada su posebice angažirani oko zagrebačkog područja gdje osim starima i nemoćnima te onima koji su zbog mjera stožera civilne zaštite odsječeni od svega, pomažu i unesrećenima od potresa.
Donaciju će Crveni križ namijeniti za kupnju i distribuciju paketa hrane pod nazivom „Vaš dar za pravu stvar“. Paket se sastoji od osnovnih namirnica poput soli, brašna, ulja, riže, tjestenine i drugih, a namijenjen je svim onima lošijeg socijalnog stanja te starijim i nemoćnima.
„Solidarnost i pomoć mogu se pokazati i u najmanjim djelima, ali najvažnije je da zajednički činimo više. Sigurni smo da donacija ide u prave ruke jer volonteri Hrvatskog Crvenog križa uvijek daju svoj maksimum u pomoći najpotrebitijim sugrađanima“, rekli su iz Tele2.
Koliko je društveno odgovorno ponašanje kompanija bitno, pokazuje još jedna njihova hvalevrijedna donacija. Zbog posljedica potresa, Zagreb je pretrpio velika oštećenja na kojima neprestano rade svi pripadnici vatrogasnih društava sve s ciljem kako bi se građani osjećali sigurnijima u svojem gradu. U tim pothvatima pomaže im inovativna tehnologija, posebice dronovi, a onaj koji je bio u posjedu Javne vatrogasne postaje Zagreb, nastradao je prilikom jedne od intervencija na dan potresa.
Tu je u priču ušao Tele2, koji je zajedno sa svojim dugogodišnjim partnerom Geomatika Smolčak donirao dva drona i dva mobilna uređaja upravo ovoj postaji. Tako sada JVP Zagreb u svojem vlasništvu ima dvije bespilotne letjelice i mobilne uređaje uz pomoć kojih se istima može upravljati, a koje će im pomoći u brzom uočavanju i analizi šteta na krovovima, dimnjacima i pročeljima zgrada.
„Dugogodišnji smo partner vatrogasnih društava u našem društveno odgovornom projektu DRONacija, u kojem smo do sada donirali 15 dronova vatrogasnim društvima diljem Hrvatske. Zbog tog razloga dobro poznajemo potrebe vatrogasaca za tehnologijom i koliko im ona olakšava posao, a posebice omogućuje veću zaštitu njih samih. Kada smo čuli da je dron uništen tijekom intervencije, brzo smo se organizirali kako bismo vatrogascima što prije dostavili novi dron, da i dalje na najbolji i najsigurniji način obavljaju svoj posao i pružaju svima nama miran san. Zahvaljujemo im od srca na hrabrosti u teškim trenucima i vjerujemo kako će im novi dron pomoći u daljnjem pomaganju i omogućavanju sigurnosti svim Zagrepčanima“, zaključili su iz Tele2.
Kako osigurati stabilnost poslovanja tijekom i nakon krize, čitajte svakodnevno u našem specijalu. OstaniPovezan,OstaniNova.