Oglas

Kampanjom Dobre stvari padaju s neba Radenska Adriatic pošumila 10.000 m²

PR Foto: PR
Radenska je nedavno uspješno zaključila jesensku kampanju „Dobre stvari padaju s neba“, i to pošumljavanjem bespilotnim letjelicama čak 10.000 m² područja u blizini Vukovara.

Pošumljavanje, provedeno u suradnji s Projectom O2, predstavlja važan korak u očuvanju bioraznolikosti i podršku obnovi šuma u područjima pogođenima požarima i degradacijom okoliša. Kampanjom je Radenska također aktivirala poslovnu zajednicu kroz program Green Building, s ciljem dugoročnog doprinosa očuvanju okoliša i snažnije podrške pošumljavanju Hrvatske.

PR Foto:PR

PR Foto:PR

Radenskin program 'Srcem za sutra' uvijek nastoji napraviti iskorak u održivim inicijativama, potičući edukaciju i aktivan angažman lokalnih zajednica u Hrvatskoj i Sloveniji. „Dobre stvari padaju s neba“ nastavak je Radenskinih akcija pošumljavanja kojima se, osim direktne sadnje, želi potaknuti i šira javnost na aktivno sudjelovanje u održivom razvoju. Ove godine, sadnja je provedena u suradnji s Projectom O2, koristeći bespilotne letjelice – dronove – koje omogućuju precizno i učinkovito pošumljavanje teško dostupnih područja; zasađeno je 10.000 m² šume. Uz sadnju bespilotnim letjelicama, na lokaciji vukovarske Adice organizirana je i ručna sadnja tijekom koje je posađeno 100 sadnica hrasta lužnjaka. Zaposlenici Radenske Adriatic zasukali su rukave i, umjesto klasičnog team buildinga, odradili pravi "Green Building", a sadnji mladica pridružila su se i djeca iz udruge Vukovarski leptirići i Osnovne škole Blage Zadre.

Centralni mehanizam kampanje bio je besplatan digitalni kupon „3 Srca“, od kojih je svaki predstavljao 1 m² pošumljenog područja. Za svaki klik, Radenska je obećala posaditi 1 kvadratni metar šume.„Cilj nam je bio prikupiti 10.000 klikova kako bismo pošumili 10.000 m², no odaziv je bio sjajan te smo kampanju završili s 12.822 klika. Nastavit ćemo sadnju i sljedeće godine, čime ćemo za svaki dodatni klik posaditi dodatni kvadratni metar šume. Kampanja je dosegnula preko pola milijuna ljudi putem digitalnih medija, a njihov interes i angažman je potvrdio koliko su važna pitanja okoliša u našem društvu,“ izjavila je Ivana Fočić, senior brand managerica Radenske.

PR Foto:PR

U sklopu kampanje, Radenska je također provodila edukativne aktivnosti, ističući vrijednost prirodnih šuma koje ne djeluju samo kao proizvođači kisika, već i kao staništa za brojne vrste te važan izvor bioraznolikosti.

Poslovni sektor se pridružuje: Pretvorite team building u Green Building

PR Foto:PR

U svrhu daljnjeg poticanja pošumljavanja, Radenska je pokrenula i inicijativu za poslovni sektor, pozivajući tvrtke da svoje team building aktivnosti pretvore u Green Building događaje i time doprinesu ozelenjavanju Hrvatske. Ove godine, uz radnike Radenske, kampanji su se pridružili Javna ustanova Kamenjak, Ascanius Media, EKI, Struct Design, Go2Digital i Startaparat.

PR Foto:PR

Povezane teme