Umjesto kompleksnih pojmova koji se često povezuju s financijama, kviz „Glasno o novcu“ uvodi popularnu kulturu, pa se tako, između ostalog, traže filmovi i serije povezane s novcem. Kviz je pokrenut u okviru istoimene kampanje Addiko banke „Glasno o novcu“ koja se temelji na rezultatima istraživanja o financijskim navikama i stavovima građana.
Budući da čak 71% građana prepoznaje novac kao tabu-temu, „Glasno o novcu“ potiče otvoren i iskren razgovor o financijama – u obitelji, među partnerima i u društvu općenito. Jedna od devet ponuđenih početnih tema za razgovor o novcu je upravo ona o kriznom fondu koji bi trebao pokriti minimalno tri mjeseca redovnih životnih troškova za slučaj nepredviđenih situacija.
U ždrijeb za izvlačenje dobitnika ulazi svaka punoljetna fizička osoba s prebivalištem u Hrvatskoj koja točno odgovori na sva pitanja u kvizu. Rezultati izvlačenja biti će objavljeni na mrežnim stranicama Addiko banke najkasnije 16. rujna 2025.
Addiko banka se obvezala da će kontinuiranim djelovanjem u javnom prostoru utjecati na povećanje postotka građana Hrvatske koji redovito razgovaraju o novcu s trenutačnih 36% na 56% do kraja 2028. godine.