Oglas

Jedanaestero sretne djece izašlo na teren kao službena pratnja igračima Hrvatske na utakmici protiv Španjolske

PR Foto: PR
U sklopu kampanje Lidl Kids Team, Lidl je kao službeni partner UEFA EURO 2024™ za 11-ero sretnih dječaka i djevojčica iz Hrvatske omogućio da budu službena pratnja hrvatskim reprezentativcima na terenu uoči utakmice protiv Španjolske koja se održala u subotu, 15. lipnja.

Također, još će 2 Lidl Kids Teama iz Hrvatske putovati i bodriti Hrvatsku na predstojeće dvije utakmice pa će tako ukupno 33 mališana iz Hrvatske biti dijelom Europskog prvenstva u nogometu 2024.

Sport je važan dio Lidlove dugoročne predanosti zdravoj i osviještenoj prehrani. Veliki sportski događaji mogu nadahnuti mlade ljude da se više bave sportom i tjelovježbom. Stoga je Lidl započeo uzbudljivo partnerstvo s UEFA EURO 2024™ kao službeni partner za svježe voće i povrće kako bi inspirirao sve da žive zdravije i aktivnije. Kao službeni partner, Lidl je u travnju putem aplikacije Lidl Plus organizirao i nagradnu igru „Pridruži se Lidl Kids Teamu na UEFA EURO 2024™“ u kojoj su roditelji mogli prijaviti djecu od 6 do 10 godina kako bi osvojili putovanje i sudjelovali kao službeni pratitelji igrača u jednoj od prve 3 utakmice svoje reprezentacije.

PR Foto:UEFA 2024.

Po završetku nagradne igre, nasumično je odabrano 30 sretnika, po desetero za svaku od 3 utakmice Hrvatske u prvom kolu Europskog nogometnog prvenstva. Uz 30 Lidlovih kupaca, ovo nezaboravno iskustvo dobila su i 3 Lidlova zaposlenika koja su također osvojila Lidl Kids Team paket. Prvi je Lidl Kids Team u pratnji roditelja i uz vodstvo Ive Šulentić otputovao na jedinstveno i nezaboravno putovanje u Berlin, 15.6., na utakmicu prvog kola skupine B u kojoj je Hrvatska odmjerila snage sa Španjolskom. Sljedeća dva Lidl Kids Teama putuju 19.6. u Hamburg na utakmicu s Albanijom te u Leipzig gdje Hrvatska igra protiv Italije, 24.6.

PR Foto:UEFA 2024

Osim neponovljivog iskustva izlaska na teren s našim reprezentativcima koje će mališani zasigurno pamtiti do kraja života, Lidl je pokrio sve troškove putovanja na UEFA EURO 2024™ u Njemačku za roditelja prijavitelja i dijete (ulaznice za utakmicu, povratne karte za let i prijevoz, 2 noćenja u hotelu, kao i međunarodno zdravstveno i putno osiguranje). Također, za djecu i roditelje osigurani su obroci, užine i osvježenja, razgledavanje lokalnih znamenitosti te zajedničke aktivnosti prije ili poslije utakmica.

Kao tvrtka koja je aktivna u više od 30 zemalja, Lidl se ponosi time što podržava sport i aktivan način života te spaja različite kulture unutar poduzeća. Izjavom o misiji „Zajedno u Lidlu“ 2023. godine, Upravni odbor Lidla jasno je pokazao da Lidl promiče i zahtijeva poštenu, otvorenu suradnju punu povjerenja te da ne tolerira neravnopravno postupanje. To su ujedno i temeljne vrijednosti u nogometu. Lidlove aktivnosti tijekom cijele UEFA EURO 2024™ sezone vodit će se stavljanjem pravednosti, jednakih mogućnosti i uključivanja na prvo mjesto.

PR Foto:UEFA 2024

 

Povezane teme