Ističu da je to pokazala novinarska "revizija" kojom su pokušali utvrditi kako stranke u političkoj borbi za svaki glas koji bi ih mogao dovesti do Europskog parlamenta poštuju novu regulativu kojom se nastoji osigurati bolja transparentnost u političkom oglašavanju tijekom izbornih kampanja.
Nakon niza afera koje su potresle Facebook izazivajući ozbiljne sumnje na zloupotrebe društvenih mreža, ali i upozorenja Europske komisije da građanima treba osigurati što slobodniji politički izbor, bez manipulacija, dezinformacija i pritisaka, izrađen je akcijski plan.
Facebook je za europske izbore izradio stroža pravila za stranke i kandidate, kao i alate za praćenje političkih oglasa koji izbornim regulatorima u članicama EU trebaju omogućiti da prate tkoje, kada i kome prikazao politički oglas aplikacijsko-programsko sučelje za preuzimanje i pretraživanje plaćenih političkih oglasa.
Podsjećaju i da su internetske platforme potpisale Kodeks dobre prakse, čija pravila "gađaju" dva cilja: otkrivaju građanima tko koga financira i osujećuju nelegalan dotok novca u kampanjama, ali i same stranke štite od podvala i lažnih vijesti na njihovim stranicama. (Hina)