Vozači često previde male detalje na branicima svojih vozila, zbog čega se mnogi pitaju čemu služe. Riječ je o manjim i većim kvadratima i krugovima koji imaju specifične funkcije poboljšavajući estetiku, sigurnost, praktičnost i funkcionalnost.
Mali krugovi koji se često nalaze na branicima automobila obično su pokazatelji senzora – uglavnom ih bude po četiri, ravnomjerno raspoređenih po stražnjem braniku. Njihova je svrha pomoć pri manevriranju unatrag i prilikom parkiranja. Šalju upozorenja kako vozači ne bi udarili u prepreke.
A na prednjoj i stražnjoj strani novih automobila nalaze se i malo veći krugovi ili kvadrati – poklopci. To su elementi koji pomažu prijevozu vozila u slučaju nužde. Kada se skine poklopac, ispod je navoj na koji ide kuka, koja je obično smještena u prtljažniku te služi za vuču vozila.
Prije su automobili imali metalni obruč koji je bio vidljiv izvana na stražnjem dijelu vozila, a danas je taj obvezni dio automobilskog hardvera skriven – zbog estetskih razloga.
Propisi Europske unije taj poklopac i mogućnost vuče automobila navode kao uvjet bez kojega se ne može na tržište, navodi HAK revija.
Spominje se kuka ili "oko", koji moraju omogućiti spajanje na uže ili šipku za vuču. Na drugim tržištima, poput SAD-a, tog uvjeta nema, ali mnogi proizvođači i dalje imaju poklopce na svojim vozilima.
Uvjet EU-a sadržan je u uredbi 1005/2010, a po njoj sidrište vozila mora podržavati ekvivalent najmanje polovice najveće tehnički dopuštene mase vozila.