Vatreno se navijalo, ali i trošilo. Od početka prvenstva do finala potrošili smo devet milijardi i 200 milijuna kuna, ističu iz Hrvatske gospodarske komore.
"Trgovina je porasla za pet posto, i to najviše na dane pred utakmice i na dane samih utakmica, od 11 do 14 posto, što su zaista dobre brojke", rekla je Tomislava Ravlić, direktorica Sektora za trgovinu HGK-a.
Kupili smo 80 posto više grickalica i 70 posto više piva, a najveći porast, od 400 posto, bilježi prodaja televizora.
"S uspjehom reprezentacije nastavila se i prodaja televizora, za razliku od prethodnih prvenstava gdje bi oni ispadali ranije i prodaja bi se zaustavljala ranije", objasnila je Vanda Krist, voditeljica marketinga u trgovini tehničkom robom.
Nisu trošili samo Hrvati. Turisti, kojih je u tom razdoblju bilo 3,8 milijuna, zbog odlične atmosfere u vrijeme polufinala i finala, kažu iz Turističke zajednice, produljili su svoja noćenja, kojih je ostvareno 22 milijuna.
Zanimljivo, najviše se trošilo tijekom polufinala s Engleskom. Ugostitelji tog dana bilježe porast prometa od čak 17 posto.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.