Gradska plinara Zagreb, naime, na računima kojima je dospijeće bilo u prosincu, iznose je iskazala i naplatila u eurima.
Više građana koji su oštećeni, jer za plaćanje računa imaju dogovoren trajni nalog i iznos im se automatski skida s računa, javilo se medijima i požalilo kako je Gradska plinara umjesto iznosa od, na primjer, 120 ili 160 kuna, naplatila 120 ili 160 eura.
"Meni je jasno da se greške mogu dogoditi. Veći je problem u tome što su oni za njih znali, a nisu stornirali te uplate, nego ja moram sutra ići u Plinaru i to rješavati. Zašto bi to morali građani rješavati sami, a ne Plinara ili banka?", pita se ogorčeni građanin koji se obratio Jutarnjem.
Oštećeni građani obratili su se svojim bankama koje su pak kazale da su upoznate s više takvih slučajeva, ali greška nije njihova već Gradske plinare. Građani su potom pokušali doći do nekoga u toj instituciji, ali nitko im se nije javljao na pozive niti odgovara na pismene upite.
Iz Zagrebačkog holdinga kažu da je Plinara već kontaktirala banku i da će sutra iznosi biti vraćeni.
"Po našim saznanjima, prilikom naplate akontacijskih rata GPZO-a za zadnji kvartal 2022. za oko 2000 kupaca koji račune plaćaju trajnim nalogom došlo je do greške i iznos koji je na računima bio iskazan u kunama naplaćen je u eurima. Krajnji rok dospijeća na računima je bio 30. prosinca 2022. kada je zakonsko sredstvo plaćanja bila kuna.
Čim je problem uočen, GPZO je kontaktirao banku kako bi se on otklonio. Svim korisnicima će sutra biti vraćeni iznosi za koje su terećeni, te će naknadno biti naplaćen ispravan iznos. Ovim putem se ispričavamo kupcima zbog nastale neugodnosti", kažu iz Gradske plinare Zagreb - Opskrba.