'Ovo je super. Isti je princip kao i kod plaćanja parkiranja SMS-om. Posebno je dobro jer se u novim niskopodnim tramvajima karta ni ne može kupiti. Dakle, ovo je jedina mogućnost, osim ako se ne kupi u kiosku ', rekla je Marina, nakon što je dobila povratnu poruku “o”, o za sada još virtualnoj, uspješno obavljenoj kupnji pojedinačne karte, piše Jutarnji list.
Dakle, samo dvadesetak sekundi nakon što smo s Marinom poruku sadržaja “ZG” poslali na broj 8585, na mobitel kojim smo koristili spomenutu aplikaciju, pristigla je povratna poruka, u kojoj, osim vremena do kada karta vrijedi i njezina broja, stoji i upozorenje da se ona sačuva u slučaju kontrole.
Tako kupljena karta, kako ističu u ZET-u, vrijedit će ukupno 90 minuta za vožnju na području Zagreba, a pet do deset minuta prije isteka tog roka putnici će na mobitele dobiti i poruku s napomenom o isteku njezina trajanja. Iako će karta kupljena SMS-om imati istu cijenu kao i ona kupljena kod vozača u vozilu, dakle 8 kuna, putnicima će ona biti isplativija.
'SMS-om će putnici kupovati pojedinačnu kartu bez oznake smjera, koja će vrijediti za neograničen broj putovanja u roku od sat i pol', istaknuo je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a te je dodao da će novu uslugu moći rabiti i korisnici T-Mobilea i Vipa.
Uvođenje nove usluge kupovanja karata smanjiti će se gužve kod poništavača karata, a olakšati će svima onima koji se švercaju. Naime, do sada su stajali kraj poništavača s praznom kartom i gledali je su li kontrolori na stanici. Sada će jednostavno moći nabrzinu utipkati broj.