Zagrebačka banka (ZABA) upozorila je svoje korisnike na lažne SMS poruke, ali i mailove, u kojima se prevaranti lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka.
Jedan takav mail dobila je i naša čitateljica. U njemu se navodi primatelje da otvore poveznicu za lažnu web stranicu spomenute banke te ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih podataka, uključujući one koje generira token. Korisnika tokena se zapravo u mailu navodi da online obnovi svoj token.
"Molimo da ne postupate po uputama. Banka nikada neće tražiti da na njenoj web stranici učitate QR kod za preseljenje m-zabe na novi uređaj ili da m-zabom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.", stoji u upozorenju.
"Podsjećamo da Banka putem nijednog kanala komunikacije od klijenata nikad neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te same kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi)", dodaje se.
Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije.
ZABA poziva klijente da se u slučaju sumnje na vjerodostojnost poruka, mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili putem e-maila na zaba@unicreditgroup.zaba.hr.