Zagorski župan daje oglas u narodnim novinama da kupuje novi službeni automobil vrijedan 400 000 kuna, a zbog iznimnog interesa javnosti i medija saziva konferenciju. 'Pronašli leš bez glave ruku i nogu, skandal na Zrinjevcu, neispravni kanaderi, tajni izvještaji, 40 posto Hrvatica ne koristi kontracepciju, radi se dakle dame i gospodo o gerila marketingu. Mi smo iskoristili jednu informaciju, koju smo plasirali medije, da krapinsko-zagorski župan nabavlja automobil i znali da ćemo time u ovo recesijsko vrijeme, dobiti dovoljno feedbacka, da se probijemo na nacionalne medije, a to smo iskoristili da danas prezentiramo brand strategiju ove županije, koja se zove 'Bajka na dlanu'', objasnio je Siniša Hajdaš Dončić, krapinsko-zagorski župan.
Dodao je i kako je javnost već očito otupila na dobre vijesti pa da su u županiji zbog toga morali pribjeći ovim, pomalo nesvakidašnjim metodama promocije. Toliko nesvakidašnji da novinari nisu shvatili gdje je sad nestao automobil. Ono što Krapina zapravo promovira jest svoju štruklu, pračovjeka, dvorce i toplice. 'Svi znate za zagorski kiseliš i zagorske pijance, međutim jako malo ljudi zna da taj kiseliš više nije kiseliš, da je to fama od prije 100 i više godina mi smo imali kiseliš, kad drugi nisu imali vina, danas drugi imaju kiseliš, a mi imamo vrhunska vina, i to moramo prezentirati ljudima koji o tome nemaju pojma', zaključio je Krešimir Končevski, savjetnik za turizam i promociju Zagorja. Dakle, preporuka, svi k zagorcima, jer zaista ne znate što vas tamo čeka.