Kakva je budućnost medija, koji su najnoviji trendovi u komunikacijskom svijetu, ali i kako pokrenuti posao - odgovore nude najveći stručnjaci iz Hrvatske i inozemstva
Na jednom mjestu je više od 4 tisuće posjetitelja i 500 akreditiranih novinara. Rovinj je ovoga vikenda središte komunikacijske industrije.
Poslovnjaci, stručnjaci iz područja medija, marketinga, PR-a pretresaju razne teme.
Jedna od tema bila je i budućnost televizije u eri interneta i digitalnih medija. Predsjednik uprave Nove TV istaknuo je kako za televiziju - nema straha.
'Televizija je jača nego ikad prije. Kao što sam u nekoliko navrata govorio, širokopojasni internet samo pojačava dodatnu distributivnu mogućnost televizije i njezinog sadržaja', objasnio je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.
Raspravljalo se i o ulozi medija. Novine i televizija danas se nadopunjuju, kažu medijski znalci.
'Svaki dan moramo propitivati političare za ono što kažu, za ono što obećaju i jedino to je ključ uspjeha medija, a naravno i ključ uspjeha vjerodostojnosti kod gledatelja, čitatelja, slušatelja', kaže Mislav Bago, urednik Dnevnika Nove TV.
Ključ je i praćenje trendova, a kako ih pratiti, ali i pokrenuti vlastiti posao - odgovore daju stručnjaci od Europe do Amerike.
Među njima je i Shawn Pecas Costner, desna ruka pjevača Jay Z-ija.
'Iskreno, mislim da je danas lakše uspjeti u zabavnoj industriji. Možete postati senzacija preko noći samo ako objavite nešto na Snapchatu, Instagramu ili pak Twitteru', kaže.
Tehnologija nudi niz mogućnosti. A predavanja, paneli i radionice - savršen su poligon za plasiranje novih ideja.