Borba s konkurencijom

Vrući planovi za turizam: 'Moramo biti agresivniji na dalekim tržištima'

Slika nije dostupna
Turisti su još tu, ali turistički djelatnici već naveliko kuju planove za turističku 2012.

S uspješnim mjerama udruženog oglašavanja i subvencija ide se dalje, a dogovaraju se i nove. 'Novi cilj, jasan cilj je da Hrvatska mora biti agresivnija na dalekim tržištima Kine, Japana, Indije i drugih zemalja sukladno našoj konkurenciji', rekao je ministar turizma Damir Bajs.

'Znate da smo započeli s tim aktivnostima na dalekim tržištima prije par godina. Smatramo da ih treba i pojačati i svakako da počinju davati i rezultate, ali da ih treba i pojačati', rekao je Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija. Od iduće godine Unija pomaže oporavak turizma u zemljama članicama, za Hrvatsku to znači još više posla. 'Te mjere će biti iznimno dobre za Hrvatsku kad uđemo u Europsku uniju, ali naravno, do ulaska u EU bit će uperene protiv svih, pa i protiv Hrvatske', rekao je Bajs.

I autokampovi, koji čine čak četvrtinu smještajnih kapaciteta Hrvatske, morat će se boriti za svoj udio na tržištu. Ova godina daje im izvrsnu početnu poziciju. 'Sa ponosom već možemo najaviti da će ovogodišnja sezona, što se kampova tiče, biti najbolja od '89., odnosno '90. godine na ovamo. Očekujemo rast svakako veći od četiri posto, vjerojatno će to biti između pet i šest posto i ostvarit ćemo preko 14 milijuna noćenja', rekao je Adriano Palman, direktor kamping udruženja Hrvatske.

U 2011. Europa očekuje turistički rast od 4,5 posto, a Hrvatska dvostruko više. Plan je da se takav trend nastavi i iduće godine. Sve je u rukama turističkih djelatnika.

Povezane teme