Riječ je o projektu koji je trajao 12 mjeseci, njegova vrijednost je nešto manje od 96 tisuća eura, a 80 posto novca, odnosno gotovo 77 tisuća eura, financirala je Europska unija (EU) iz IV. komponente IPA programa - sheme za dodjelu bespovratnih sredstava 'Modernizacija školskih kurikuluma u strukovnim školama u skladu s promjenjivim potrebama tržišta rada/gospodarstva'. Preostalih 20 posto sredstava - nešto više od 19 tisuća eura, financirao je vodeći partner Škole za cestovni promet Zagreb - Strojarska i prometna škola Varaždin, te njezini partneri - Gospodarska škola Čakovec i Elektrotehnička i prometna škola Osijek. Projekt se ostvaruje kroz ugovor s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.
Kako je rekla Kopriva-Kozjak, koja je i idejna začetnica projekta, originalnost ideje je u tome što su registrirane virtualne vježbeničke tvrtke, nabavljeni su specijalizirani računalni programi i oprema uz pomoć kojih su učenici dobili priliku da se osposobe za rad u realnom sektoru kroz rad u tim virtualnim vježbeničkim tvrtkama za promet i logistiku.
>> Ova zanimanja uskoro će NESTATI! Iznenađeni?
Voditeljica je izrazila i zadovoljstvo što je sudjelovanje u projektu potaknulo nastavnike da usavrše i svoje informatičko znanje, a kroz projektne aktivnosti nastavnici su educirani i u realnim suvremenim prijevozničkim i logističkim tvrtkama u okruženju - KOS Transporti Varaždin, GPP Osijek, Gebrueder Weiss Zagreb.
Koordinatorica projekta Vlasta Perotić objasnila je da su izrađeni i provedeni nova metodologija i program edukacije učenika čime su budući tehničari cestovnog prometa i tehničari za logistiku i špediciju povećali svoje kompetencije i time postali konkurentniji i spremniji za izlazak na tržište rada.
Istaknuto je kako je Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih predan zahtjev da se izmjeni i dopuni nastavni plana i programa za nastavni predmet 'Praktična nastava za zanimanje tehničar cestovnog prometa i tehničar za logistiku i špediciju' tako da se praktična nastava u 3. i 4. razredu tih zanimanja izvodi kao obvezan predmet u vježbeničkoj tvrtki kako bi se buduće generacije učenika spomenutih zanimanja kvalitetnije educirale u cijeloj državi, a ne samo u školama koje provode projekt.
Ravnatelj Škole za cestovni promet Zagreb Zoran Oreščanin rekao je kako su ishodi učenja mjerljivi i ocjenjivi, a kroz novi program učenici postaju osposobljeni da bolje odgovore zahtjevima gospodarstva u prijevozničkom i logističkom poslovanju te pokažu traženu samostalnost i odgovornost u postavljenim zadacima.(Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook