Raskinuli ugovore

Zagrebački tramvaji dobili su "novi" izgled: "Ovako je ljepše, vidi se priroda"

Do Markova trga inače vozi ZET-ova uspinjača. Do uspinjače se može doći tramvajima, a oni su od ove godine bez reklama.

Tramvaji su od ove godine bez reklama. To je vijest jer je gradska uprava raskinula Bandićeve ugovore koji su, kaže, štetili gradskim financijama.

Vratila se prepoznatljiva plava boja na zagrebačke autobuse i tramvaje. Više niti jedan nije oblijepljen reklamama.

"Meni se ovako više sviđa, što se lijepo vidi kuda ideš, vidiš prirodu", rekla je Olga.

"Bolje da nema, ovako su bili šareni. Malo je smetalo, nisam izvana ništa vidio, a van vidiš kroz mrežu", rekao je Vinko.

"Kad gledam kroz prozor izbliza, zbog tih me rupica dosta bole oči. Onda se okrenem na suprotnu stranu", kaže Fabijan.

Stotinjak ZET-ovih vozila bilo je šareno i prepuno reklama. Godinu dana trajalo je njihovo uklanjanje, otkad je u siječnju prošle godine Grad raskinuo ugovor s privatnom tvrtkom.

Većina putnika voli se opustiti tijekom vožnje tako da gleda kroz prozor. Da su ovdje sada reklame, one bi nam zaklanjale pogled. Ovdje je sada pogled čist i možemo uživati u ovom lijepom i sunčanom danu.

Pročitajte i ovo Rijedak prizor U blizini Lokvi viđena je neobična divlja mačka! Mnogi su se zapitali radi li se o risu, a stručnjaci objasnili: "Vjerojatno je nečiji kućni ljubimac"

Ugovor za oglašavanje raskinut je jer Gradu nije bio isplativ.

"Putnicima je smetalo jer je pretaman tramvaj. Kad je vani tamnije vrijeme, oblačnije, nije se vidjelo tramvaj preko ako trebaju prijeći na drugi tramvaj. Meni je puno ljepše sad kad su tramvaji plave boje i nema naljepnica", rekao je Matija Kordej, vozač tramvaja.

Vozačima to nikada nije stvaralo problem jer njihova je kabina pregledna. Izvana se reklame neće vidjeti, ali ostaje oglašavanje unutar tramvaja.

"Vrlo su pozitivne reakcije građana. Sve je prozračno, vidljive su im oznake koje su često bile sporne da ne vide koji broj linije dolazi", kaže Goran Kekić iz Službe za odnose s javnošću ZET-a.

Mnogi europski gradovi zarađuju na oglašavanju, Grad Zagreb odlučio se za ovo rješenje. Godišnje su od reklama na vozilima znali uprihoditi manje od 180 tisuća eura, što je za potrebe ZET-a, kažu, kikiriki.

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.

 

Povezane teme