Uputila je prigovor na brojne institucije da upozori putnike da ne putuju Autotransom ako ne žele biti izvrgnuti uvredama i prijetnjama od strane njihovih vozača i službenog osoblja.
Putnica tvrdi kako je 17. veljače trebala putovati iz Zagreba u Zadar te je dan prije rezervirala sjedalo iza suvozača. Čim je sjela, tvrdi da ju je vozač upozorio da se makne te promijeni sjedalo.
"Nisam imala ništa protiv, mjesta je bilo, ali sam upitala zašto. Odgovor vozača ulazi u anale Autotrans pristojnosti: 'Zato jer ja mogu prdnuti, pa to vama može smrditi, a možete prisluškivati moje privatne razgovore.'"
"Zapanjena, pokupila sam stvari, maknula se tri reda niže, a dok sam ustajala, u mom neposrednom prisustvu vozač je rekao suvozaču: 'To su one babe koje nisu dobile jednu stvar, pa se sad iživljavaju. Ali, ja sam sad iznerviran, ne mogu i neću voziti, vozit ću vam osmice po cesti i sad izvlačim karticu. Ni ja, niti moj suvozač vas neće voziti'. Na to je stvarno izvukao karticu iz volana i napustio bus. Dok sam razmišljala hoće li me možda i na silu izbaciti (mladi momak, a ja imam 65 godina) te trebam li zvati policiju, on se vratio i krenuo.
Suvozač je pri sakupljanju karata dao i neke reklamne letke, a na moje pitanje ima li na njima kontakt telefon firme odgovorio da ima tu njegova veličina cipela i još jedne druge stvari", priča Stanka Vitlov.
Uprava Autotransa na upit Novog lista poručuje da su u kontaktu sa Stankom Vitlov i da će učiniti sve da joj se ispričaju, da joj nadoknade štetu te da vozače sankcioniraju.
"Istražit ćemo cijeli slučaj, još ćemo sutra detaljnije porazgovarati s ovom gospođom", kažu u upravi Autotransa i dodaju da u njihovoj tvrtki radi 1200 zaposlenika te da je ponekad teško kontrolirati svačiji pojedinačni vokabular i ponašanje, ali da im u tome, nažalost, ali i na sreću, mogu pomoći putnici.
"Izuzetno nam je neugodno da se ovo dogodilo. Svima je jasno da nam ovakvo nešto nikad ne bi moglo biti u interesu; ovakav način komunikacije i ponašanja naših djelatnika je i više nego neprihvatljiv. Budući da nam je gospođa priložila dokumentaciju, znamo identitet obojice vozača i oni će biti sankcionirani, i to sasvim sigurno adekvatno. Zbog nas i naše tvrtke, ali prvenstveno zbog naših putnika kojima uvijek izlazimo u susret i razmatramo sve njihove reklamacije", poručuju iz Autotransa.