Premijerka sada tvrdi - novac je osiguran, ali kako, ne želi otkriti. S druge strane, Radimir Čačić, koji ima iskustva s građenjem, tvrdi, sve je demagogija. U rajskom moslavačkom okruženju što ga pruža Garešnica premijerka nije otkrila detalje kako će se namaknuti oko 2 milijarde kuna potrebnih za izgradnju Pelješkog mosta.
'Situacija je nešto bolja, sredstva su pronađena i tu je apsolutno sve zatvoreno u Hrvatskim cestama i to je taj model prema kojem će se dalje graditi', rekla je premijerka Kosor. Dovršetak mosta pomaknut je za još dvije godine pa se kraj radova sada predviđa 2017. Gradnja je počela 2005. u predizborna vremena, nevidljive radove obilazili su premijeri, ministri, saborski zastupnici... Radovi ponovno počinju idući mjesec no ovaj put bez pompe tvrdi premijerka.
'Bez bilo kakvih fešti, otvaranja naprosto će se nastaviti raditi', ističe Kosor. 'Jedino što Hrvatska Vlada može plaćati sada su putovanja premijerke i ministara i domjenke tom prigodom', smatra Čačić. Oporba upozorava da je proračun već u minusu 12 milijardi kuna, pa sumnjaju da Vlada ima novca za most. 'To je jedna demagogija danas nažalost bila je demagogija i jučer samo nas je koštala stotine i stotine milijuna na kraju to što je uloženo ne smije propasti samo model treba mijenjati i kroz koncept razvoja Pelješca', naglašava Čačić.
Sudbinu Pelješkog mosta već godinama dijeli i autocesta prema Sisku no ona još uvijek vodi od nikuda prema nigdje. Proglašena je štednja. Ali inflacija je novih kamena temeljaca za mostove, dvorane, tvorničke pogone. Posjetom Garešnici ovaj je mjesec premijerka proputovala već oko 3 200 kilometara, prošli 3 700, a u lipnju i svibnju 4 tisuće 200 kilometara. Ukupno 11 100 kilometara što je više od zračne linije Zagreb Tokio. A do izbora je još 107 dana i puno kilometara.