Vlada je na svojem YouTube kanalu danas objavila video kojim promovira prijedlog Strategije razvoja turizma do 2020. godine, koji bi sutra trebala poslati u saborsku proceduru.
>> Mjere zapošljavanja u turizmu: 'Pola-pola', 'Stalni sezonac', 'Rad i nakon ljeta'...
Prema ministru turizma Veljku Ostojiću, glavni razvojni cilj Strategije je ulazak Hrvatske u vodećih 20 turistički najkonkurentnijih zemalja svijeta, a upravo bi Hrvatska trebala u idućih nekoliko godina biti globalno prepoznatljiva turistička destinacija, konkurentna i atraktivna za investicije.
'Taj je cilj konkretan i egzaktan i vidjet ćemo hoćemo li u tome uspjeti ili ne. Podsjetit ću da je Hrvatska prema jednom od najrelevantnijih svjetskih istraživanja, koja se tiču konkurentnosti u turizmu, u svjetskim okvirima na 34. mjestu, u Europi 24., a među devet ocjenjivanih zemalja Mediterana na osmom mjestu. Tu ima puno prostora za poboljšanja i velikih izazova što se hrvatskog turizma tiče, jer mi definitivno zaslužujemo biti puno bolje plasirani', rekao je ministar Ostojić, objavljeno je na Vladinom YouTube kanalu.
Promotivni spot pogledajte u priloženom videu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook