Tako je najviši dopušteni iznos koji fizička osoba može donirati smanjen na 30 tisuća kuna, dok je sadašnja granica 90 tisuća, a u zakonskom prijedlogu za prvo čitanje bilo je predloženo 50 tisuća. Maksimalan iznos koji tvrtke, odnosno pravne osobe mogu donirati jednoj političkoj stranci te kandidatu na predsjedničkim izborima smanjuje se s do sada predviđenih milijun kuna na iznos od 200 tisuća kuna.
Smanjuju se iznosi i koje pravne osobe mogu donirati na izborima za Sabor i za članove u Europski parlament i sada se predlaže da to može biti maksimalno do 100 tisuća kuna, a najviše do 30 tisuća kuna za izbore na lokalnoj i regionalnoj razini. Ministar uprave Davorin Mlakar napominje kako je zakon rađen u konzultacijama s Europskom komisijom te da su limiti koji se mogu donirati smanjeni u odnosu na prvo čitanje i sada su sukladni europskoj uvriježenoj praksi. Zakon, ističe, utvrđuje i limite vezane za ukupan iznos troškova promidžbe.
Taj je limit za kandidate na predsjedničkim izborima 8 milijuna kuna, limit za kandidata i kandidacijske liste na izborima za Sabor i Europski parlament je 1,5 milijuna kuna po izbornoj jedinici. Ukupni troškovi izborne promidžbe na lokalnim izborima vezuje se uz broj stanovnika, pa je tako najveći limit na izborima za gradonačelnika grada Zagreba i on po kandidatu ne smije prelaziti 500 tisuća kuna, dok je 400 tisuća kuna limit na izborima za župana, gradonačelnika velikog grada i grada sjedišta županije.
Na izborima za gradonačelnika, općinskog načelnika u gradovima koji imaju više od 10 tisuća stanovnika limit je 250 tisuća kuna, u gradovima od tri do deset tisuća stanovnika limit je 100 tisuća kuna, a za gradove i općine s manje od tri tisuće stanovnika limit je 50 tisuća kuna. (Hina)