Hrpa papira, printanje, pošta koja čeka slanje... Uobičajena je to slika u uredima državne uprave. No sada će se umjesto pismenim - državni uredi ili ministarstva ubuduće dopisivati elektroničkim putem.
'Zato da se uštedi na pismenom dopisivanje na poštarima na printanju materijala i dokumenta', kaže ministrica uprave Dubravka Jurlina Alibegović.
Ministrica uprave je predložila, a premijer naložio - da u roku od 30 dana sva tijela državne uprave moraju imati elektroničku kontaktnu točku u pisarnici. Mailove će si slati međusobno, u dopisivanju s drugim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima. 'Bilo je i vrijeme da malo ušparamo. Bit će i ove komunikacije papirnate, ali dobro je da se stvar modernizira', smatra ministar Šustar.
Slanje e-mailova zamijenit će stotine tisuća isprintanih papira i kupnju kuverti i poštanskih markica na koje država u 21. stoljeću troši - nevjerojatan iznos. 'Troškovi su bili u prošloj godini negdje 240 milijuna i očekuje se otprilike deset posto ušteda', kaže ministrica Alibegović.
Očekuje se 24 milijuna kuna uštede i manje papirologije.
Državna tijela sama će moći odlučiti što će se, s obzirom na sadržaj i važnost, ipak slati papirnatim putem.