Projekt kojim bi se zagrebačka zračna luka osposobila za prijam 3,3 milijuna putnika godišnje koštat će ukupno 212 milijuna eura.
S 47 milijuna eura iz vlastite će ga dobiti financirati sama Zračna luka, 52 milijuna inicijalnih sredstava namaknut će vlasnici, ovisno o udjelu u vlasništvu, a 112 milijuna osigurat će se zajmom.
Vlasnik 55 posto zagrebačke zračne luke je država, 35 posto Grad Zagreb, a po pet posto Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica.
Premijer Sanader je nakon sastanka kazao da će se sufinanciranje ponuditi i drugim vlasnicima, a ako oni to ne budu mogli, njihov će dio preuzeti Vlada i zagrebačko Poglavarstvo.
Istaknuo da su se većinski vlasnici između nekoliko modela odlučili za model samofinanciranja.
Izvijestio je da su imovinsko-pravni odnosi i druge pripremne radnje za novi putnički terminal gotove, te da se uskoro očekuje izdavanje lokacijske dozvole.
Zračnoj luci dan je nalog da raspiše natječaj za urbanističko
arhitektonsko rješenje, kazao je premijer, ocijenivši da postojeća zračna luka ne odgovara imageu koji Hrvatska i Zagreb imaju u svijetu.
Bandić je, pak, dodao da je sretan što je postignut dogovor koji će Zagreb učiniti europskom metropolom i zračnom destinacijom za ovaj dio Europe.