Tko je koga nadmudrio?!

Vjerska inicijativa pobunila se protiv reklame s četiri mudraca

Slika nije dostupna
Božićni promidžbeni spot Red Bulla više se ne emitira jer je, kako navodi inicijativa 'Zaustavimo blasfemiju Božića', grubo vrijeđala vjerska uvjerenja i osjećaje građana. Upravo stoga inicijativa je nekoliko tisuća e-mailova poslala Agenciji i medijima sa zahtjevom da se spot prestane emitirati.

Spot se na televizijskim ekranima emitirao svega nekoliko puta, a njegov je sadržaj sljedeći: Nakon Isusova rođenja u štalicu Mariji i Josipu dolaze četiri mudraca. Marija sva u čudu kaže kako je mislila da su mudraca tri, a ne četiri. Oni joj odgovore 'Eto, sad nas je četvorica i nosimo mirise, zlato, tamjan i Red Bull'. Marija se iznenadi i kaže: 'Zašto bika, pa već imam jednog vola', pokazujući na Josipa. Nakon toga mudraci kažu: 'Red Bull daje ti krila', a anđelčići u božićnom ozračju zapjevaju hvalopsjeve krilima.

Zamjenik ravnatelja Agencije za elektroničke medije, Jure Ivančić rekao nam je kako je u Agenciju pristigao velik broj e-mailova od građana čiji su osjećaji bili povrijeđeni emitiranjem sporne reklame, no da službene sjednice vezano za taj oglas nije bilo. Vezano za tu temu razgovarali su s nakladnicima te navode kako se reklama prestala emitirati zbog završetka same kampanje, a ne zabrane.

'Nikakave službene sjednice ni rasprave vezano za ovu reklamu nije bilo. Razgovarali smo s nakladnicima koji su je emitirali, ali izričite mjere zabrane ili zahtjeva za ukidanje reklame nije bilo', rekao je Ivančić u telefonskoj izjavi.

Spomenuta inicijativa e-mail peticiju službeno je pokrenula 18. prosinca i tako, možda trajno, reklamu uklonila s malih ekrana.