Posada Nove TV osvojila je ukupno drugo mjesto na europskoj medijskoj regati. Nova TV bila je najbolje plasirana hrvatska medijska posada. Regata za medije održava se u sklopu Fiumanke. 20. jubilarna riječka regata okupila je 181 posadu iz 5 zemalja.
Zahvaljujući medijskim jedrima Fiumanka je već odavno otplovila daleko izvan nacionalnih granica. Trinaest godina uzastopce na Fiumanki jedre novinari, od čega sedam na jedinstvenoj europskoj medijskoj regati.
Iz godine u godinu Fiumanka okuplja sve veći broj novinara koji sudjeluju u njenom sportskom dijelu.
Medijska regata na Fiumanki postala je tradicija. Tijekom dva dana, novinari privremeno tipkovnice i kamere zamijene jedrima i konopima, a umjesto vijesti prati se vremenska prognoza. Fiumanka je zahvaljujući medijskoj regati postigla velik iskorak u međunarodnoj prepoznatljivosti.
Tradicija jedrenja medijskih kuća u sklopu Fiumanke traje već trinaest godina, a povodom ulaska Hrvatske u Europsku uniju 2013. godine, ova čak i u svjetskim razmjerima jedinstvena regata prerasla je u europsku jedriličarsku manifestaciju službenog naziva European Media Sailing Race (EMSR), u čiju su se organizaciju pored agencije 2. mjesto, uključili Grad Rijeka i Hrvatska radiotelevizija.
Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristijan Staničić izjavio je u subotu u Rijeci da svi mogu biti zadovoljni dobro odrađenom predsezonom jer je u prvih pet mjeseci povećan broja dolazaka turista, i vjeruje da su se turistički radnici dobro pripremili i za špicu sezone.
"Smatram da možemo svi biti zadovoljni s predsezonom. To je ono što smo najavljivali, u prvih pet mjeseci bilježimo trend rasta broja dolazaka turista s ključnih emitivnih tržišta, kao i s dalekih tržišta," rekao je direktor HTZ-a koji je u Rijeci nazočio 20. Međunarodnoj jedriličarskoj regati krstaša – Fiumanka.
Staničić je ocijenio da je presezona dobro odrađena. Sada smo na ulazu u špicu turističke sezone, kada se očekuje najintenzivniji turistički promet i vjerujem da su svi turistički radnici dobro pripremili sve što će ponuditi gostima, dodao je.
Naglasio je kako je HTZ odradio glavni dio promotivnih aktivnosti na sajmovima i marketinške kampanje te očekuje da se će u istom tonu nastaviti i u glavnoj sezoni.
Direktor HTZ-a koji je nazočio jubilarnoj 20. Međunarodnoj jedriličarskoj regati krstaša – Fiumanka, rekao je kako to sportsko natjecanje promovira i nautički turizam.
"Drago mi je da je Fiumanka nakon dva desetljeća izrasla u sjajnu manifestaciju, koja promovira nautički turizam. Ove godine je više od 200 sudionika, a uz jedrenje je priređen i bogat gastronomski i zabavni program, što je i za Rijeku i za Hrvatsku sjajna promocija," naglasio je.