Plan za 2013.

Veljko Ostojić: Turističku strategiju preusmjeravamo na internet

Slika nije dostupna
Prema riječima ministra Veljka Ostojića, već je razrađen plan za sezonu 2013.

Vijeće Hrvatske turističke zajednice donijelo je marketinški plan za turističku 2013. Ministar i predsjednik HTZ-a Veljko Ostojić, pohvalio se da je to najranije donesen plan od kad je Hrvatske.

Plan je, istaknuli su, inovativan i orijentiran na on-line komunikaciju i oglašavanje. Smanjit će se broj sajmova na kojima se sudjeluje kao i broj predstavništava, a taj će se novac usmjeriti na internet.

>> Doznajte iz prve ruke zašto je Hrvatska turistički hit!

'Prelazak s offlinea na online je jedno od njegovih glavnih obilježja i naravno jasno definirani ciljevi. Pitanje povećanja dolazaka u pred i posezoni i naravno jači poticaj razvoja turizma na kontinenta', rekao je ministar Ostojić.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.