Svi dizajni su na policama trgovina

Stare uspomene stvorile nove! Više od 33 tisuće novih etiketa Vegete osmisli potrošači

Kako bi proslavili 60. rođendan u velikom stilu, Vegeta je odlučila u prvi plan staviti svoje potrošače. Tijekom cijele godine baš svi su mogli sudjelovati u Vegetinom kreativnom natječaju u dizajniranju novih etiketa. Police su preplavljene novim crtežima na Vegetinoj ambalaži, a potrošači željno iščekuju dan kada će pronaći svoj dizajn.

Okrugla obljetnica, a pogotovo ona velika kao Vegetina 60.-ta u marketinškom smislu pravi je izazov. Bilo je potrebno osmisliti najzanimljiviju kampanju do sada i ponovno se istaknuti kao jedan od vodećih domaćih brendova.

O Vegetinoj veličini na hrvatskom tržištu ne treba puno govoriti. Čak su i brojna strana tržišta upoznata s ovim pomagačem u kuhinji. Gotovo da ne postoji osoba koja nema lijepu uspomenu vezanu za Vegetu i upravo to je bila jedna od misli vodilja u kreiranju strategije koja je kupca stavila u prvi plan.

"Miris je apsolutni pokretač uspomena na Vegetu iz ranog djetinjstva, a u kontekstu vizualnog osjeta to je izgled, njezina tekstura i naravno – kuhar. Kuhar koji nam pokazuje umijeće kuhanja, vizualni je element koji se oduvijek veže uz brend Vegete, pa smo i predefiniranim elementima htjeli potaknuti korisnike da u svoj dizajn svakako uključe i Vegetinog kuhara, stvarajući nove uspomene", rekli su nam kreativci iz agencije Bruketa&Žinić&Grey koji su bili zaduženi za stvaranje ilustracija koje su korisnicima poslužile za stvaranje novih dizajna etiketa.

U stvaranju ilustracija sudjelovali su kreativni direktor Davor Bruketa, umjetnička direktorica Andrea Knapić, dizajnerica Petra Grubišić i ilustrator Nebojša Cvetković. Osmislili su 158 zasebnih elemenata dizajna, a većina se mogla kolorirati u jednoj od devet ponuđenih boja.

"Lik Vegeting kuhara postavili smo kao okosnicu dizajna, ali smo korisnicima pružili mogućnost da za 'glavnog lika' u svojem dizajnu postave i nešto drugo, poput zanimljivog slogana ili omiljenog povrća među sastojcima Vegete".

Kako bi potrošači postali dio Vegetine 60.-te obljetnice, kreativni tim osmislio je natječaj u kojem su mogli sudjelovati svi. Na web stranici 60.godina.vegeta.hr/kreiraj sada, kao i proteklih godinu dana, dostupna je web aplikacija u kojoj je moguće kreirati vlastiti dizajn etikete za Vegetinu ambalažu. Šezdeset najboljih je i nagrađeno, međutim svi dizajni pronašli su svoje mjesto na policama prodavaonica.

Osmisliti web, posložiti sve grafičke elemente, učiniti sve jednostavnim za upotrebu bio je zadatak programera Marina Glibića i dizajnerica Petre Kovačević i Antonije Lasić iz softverske tvrtke Enterwell.

Zadatak Petre Kovačević na ovom je projektu je omogućiti da svatko tko pristupi kreiranju novih dizajna može na jednostavan način koristiti brojne grafičke elemente, povećavati ih, smanjivati, dodavati i pozicionirati na različite načine. Marin Glibić na ovom je projektu bio zadužen za prilagođavanje web aplikacije za sve operacijske mobilne i računalne sustave, a Antonija Lasić koncentrirala se na Vegetinu slagalicu koja je zapravo nastavak na nove, već kreirane dizajne etiketa u kojoj sudionici mogu slagati dijelove dizajna u potpunu sliku.

I čini se da su pogodili bit. Iz Hrvatske i drugih šest zemalja regije pristiglo je više od 33 tisuće dizajna. Odlučeno je da baš svaki dizajn koji je zadovoljavao uvjete natječaja pronađe svoje mjesto na Vegetinoj ambalaži.

Svi koji su radili na projektu imaju bogato iskustvo rada na marketinškim kampanjama i domaćih i stranih brendova. Svi se slažu kako su i hrvatski potrošači itekako spremni na digitalne projekte, a posebno na one koje na prvo mjesto stavljaju upravo potrošača.

"Zaista je posebno da su u proslavi 60. rođendana Vegete mogli sudjelovati svi zainteresirani. Pronaći svoj dizajn na polici i znati da si dio tako velike priče veseli stvarno svakoga", rekao je Marin Glibić.

"Danas je jako bitno da brendovi povezuju korisnike jer onda korisnik postaje emocionalno povezan s brendom i osjeća se da brend misli na njega", rekla je Petra Kovačević.

"U digitalnom svijetu brend mora dopirati do svojih potrošača na sve načine. To je način na koji se brend najviše može povezati s korisnicima", zaključila je Antonija Lasić.

 

Povezane teme