Ova usluga krajnjem korisniku osigurava potpuni on-line nadzor i uvid u sve faze upravnog postupka i sve dokumente, a referentima omogućuje izdavanje akata bez mogućnosti za eventualne pogreške, obzirom da se obrasci popunjavanju automatizmom, shodno unosu podataka od stranke u postupku. Time je u konačnici omogućena bolja preglednost i javnost rada, veća brzina i efikasnost, ali i kvaliteta samog postupka, prenosi portal Lokalna Hrvatska.
Projekt se već nekoliko mjeseci uspješno probno provodi u Upravnom odjelu za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša i svim njegovim ispostavama pa je dosad ovim putem izdano već 600-totinjak dokumenata. Aplikaciju, koja je u potpunosti osmišljena i isprogramirana unutar Varaždinske županije uz tehničku podršku tvrtke Inpro d.o.o. iz Čakovca predstavio je pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša Danijel Meštrić. On je tom prilikom i pokazao kako izgleda elektronički vođen upravni postupak iz kojeg se kasnije generira izdavanje akata provođenja dokumenata prostornog uređenja u skladu sa zakonom.
'Program je izrađen na temelju iskustva i savjeta projektanata i investitora koji i sami unatrag nekoliko mjeseci koriste ovaj program s kojim su jako zadovoljni. Sve što građani i investitori trebaju učiniti jest posjetiti internetsku stranicu Županije i predati zahtjev za izdavanje dozvole, a program ih dalje sam vodi kroz sve korake te upozorava ukoliko im nedostaje neki dokument ili potvrda. Jedino što će se fizički morati donijeti u Županiju za dobivanje građevinskih dozvola jesu biljezi, ali pokušat ćemo i to riješiti u budućnosti', rekao je Meštrić koji je naveo kako je dosad ovim načinom izdano već oko 1.300 akata.
Župan Varaždinske županije Predrag Štromar naznačio je kako je najveća prednost 'E-građevinske dozvola' smanjivanje, pa čak i nemogućnost bilo kakve korupcije u javnoj upravi te lakše i brže pribavljanje dozvola za investitore.