Turistička promidžba Hrvatske u punom je jeku.
'Do sada 30 milijuna eura je išlo u promidžbu i ići će promidžbu, promidžba još traje, još smo prisutni na svim tržištima i bit ćemo i ovaj i slijedeći mjesec', kaže državni tajnik u Ministarstvu turizma Branko Grgić.
O konkretnim brojkama predsezone još se šuti. 'Rezultati svibnja koji će u kumulativu biti približni prošlogodišnjim rezultatima daju nam za pravo da vjerujemo da ćemo postavljene ciljeve, a to je ponoviti prošlogodišnji obujam prometa i ostvariti. Jedan trijezni blagi optimizam', rekao je Niko Bulić iz Hrvatske turističke zajednice.
S nestrpljenjem se čeka puna sezona, a da su džepovi prazniji, na Jadranu se osjeti. 'Lani je bilo bolje nego ove godine. Sad se puno više cjenkaju svi', uočila je Lana Srblin, prodavačica nakita.
Koliko novca će od turizma zaraditi Lijepa naša još je rano prognozirati. 'Kriza koja je kod njih se generira se i na destinaciju na kojoj će provoditi odmor, koliko će biti manja potrošnja, da li će biti na istoj razini kao i lani stvarno je rano još govoriti', dodaje Grgić.
Kad uspoređuju hrvatske cijene s talijanskim i francuskim, stranci su zadovoljni. 'Bili smo iznenađeni, jer su svi rekli kako je ovdje skupo, ali nije. Ovo su nama normalne cijene', smatra Peter, turist iz Njemačke. 'Sve je jeftino uspoređujući sa Švicarskom, osobito je jeftina hrana', dodaje Walter, turist iz Švicarske. Iako booking već dugo traje, uspješni rezultati ovisit će o gostima koji o destinaciji za odmor odlučuju u posljednji tren. Takvi gosti i lani su spasili sezonu.