Dadić je naglasio kako je promet i u Zagrebu, i u drugim gradovima dugo bio zapušten, jer se sav novac većinom usmjeravao na autoceste.
Tako se danas, primjerice, od Zagreba do Varaždina stigne za 30 minuta, ali od obilaznice do središta Zagreba potrebno je sat i pol.
Zato je na obilaznici potrebno 20 i više čvorova, dodao je.
Kao nedostatak u zagrebačkoj prometnoj mreži ubrojio je manjak mostova na rijeci Savi, neriješeno pitanje željezničke pruge u središtu grada, nedostatak veze Gornjeg i Donjeg grada te Kaptola i Gornjeg grada, pa sjeverne obilaznice, tunela kroz Medvednicu.
"Od Draškovićeve do Maksimirske ulice potrebno je najmanje 2500 novih parkirališnih mjesta", naglasio je Dadić, dodavši kako 40 posto vozila "u špici" traži parkirališno mjesto, a krivo parkirana vozila usporavaju prolaz kroz gradsko središte.
Naveo je kako su istražili četiri moguća predjela za podzemne garaže u središtu: na Strossmayerovu trgu, kaže, bilo bi 1120 podzemnih parkirališnih mjesta, u Preradovićevoj ulici 695, Gajevoj 249 i na Trgu maršala Tita 520.
Slično je i u središtu Beča, Budimpešte ili Muenchena, podsjetio je Dadić i naveo da se u velikim gradovima naplaćuje ulaza i izlaz vozila u središte i iz njega.
Prezentaciji je u Staroj gradskoj vijećnici nazočio i gradonačelnik Milan Bandić.
Izrazio je razočaranje što se nije okupio veći broj zainteresiranih od nekolicine zastupnika u Gradskoj skupštini, to više što je, kako je podsjetio, promet već godinama "problem broj jedan" u Zagrebu.
Potpredsjednik Gradske skupštine i zastupnik HSP-a Miroslav Rožić je u raspravi upitao što će biti prioriteti: gradnja garaža u središtu, rješavanje sustava javnog prijevoza ili gradnja garaža na prilazima gradu.
Dadić mu je odgovorio da sve to "treba ići usporedno", te kako se u rješavanje prometnog sustava treba uključiti i država.
"Nema idealnih prometnih rješenja", ocijenio je pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje i promet Davor Jelavić te ustvrdio kako je javna rasprava o prometnoj problematici u Zagrebu potaknula gradske čelnike da se još snažnije uhvate u koštac s prometnim teškoćama.