Radovi su svečano otvoreni, no još ne teku, već bi trebali početi idući mjesec. Sredstava je manje, neki radovi su usporeni, ali gradnja nije zaustavljena. Radovi su svečano otvoreni par dana prije izbora, bez gotove potrebne dokumentacije. Pravi radovi trebali bi početi idući mjesec. Prošlo je ukupno četiri mjeseca od svečanog otvorenja autoceste od Doli prema Osojniku. Osim jednoga bagera, na gradilištu mirno pasu krave.
Ipak, od idućeg mjeseca trebali bi početi radovi. Autocesta do Dubrovnika, za dubrovačku vlast je neodogodiva. 'Autocesta i Pelješki most znače doslovno život za ovu županiju', rekao je Nikola Dobroslavić, dubrovačko-neretvanski župan. Prema županu, unatoč krizi i recesiji, radovi bi se trebali nastaviti, jer je najjužnija županija sada prometno izolirana i nije ravnopravna s drugim krajevima naše države.
>> VIDEO: Što ne valja s našim autocestama?
Zbog brojnih tunela i vijadukta, cijena ovog dijela autoceste iznositi će preko tri i pol milijarde kuna. Unatoč krizi, radovi idu. 'U kriznim vremenima neki radovi, infrastrukturalni radovi, će se zaustaviti, međutim oni radovi koji su počeli sigurno da ime treba davati prvenstvo', rekla je Tatjana Šimac-Bonačić, dubrovačka dogradonačelnica. Autocesta osim što će Dubrovnik bitno približiti ostatku Hrvatske, trebala bi oživjeti mjesta uz autocestu, dubrovačko primorje. Hoće li i koliko će recesija to približavanje usporiti, ostaje nam da vidimo.
Dubrovnik je jedini važniji grad u Hrvatskoj do kojega još nije stigla autocesta. Dubrovnik je pretežno avio-destinacija, od cestovnih veza ima jedino autocestu, šaljivo nazvanu 'tu rupa-tu jama'.
Ukupno {{TotalVotes}}