U turističkom prilogu lista USA Today, Hrvatska je među novim odredištima izdvojena kao jedna od najtraženijih, što se vidi i po rezervacijama.
"Booking za istočnoeuropske aranžmane turističke agencije Carlson Wagonlit se zagrijava, a posebice za Hrvatsku je 'gorući', zahvaljujući dijelom i relativnoj snazi dolara u europskim zemljama koje ne koriste euro", piše USA Today.
Zbog slabog dolara, prodaja inozemnih turističkih aranžmana u SAD-u je sve teža, a najtraženija su odredišta ona u kojima je dolar relativno očuvao kupovnu moć, poput Argentine, Meksika, Paname i drugih zemalja Latinske Amerike i Kariba.
Od domaćih odredišta, na prvom mjestu je Las Vegas, koji je u 2007. ostvario popunjenost hotela iznad 90 posto.
Dio uspjeha leži i u činjenici da su zrakoplovne karte, hotelski smještaj i rent-a-car u Las Vegasu daleko najjeftiniji u SAD-u, pa se tako s istočne obale SAD-a u Las Vegas može letjeti za 100 dolara, hotel je od 25 dolara na više a rent-a-car već od 12 dolara na dan.
Kada je riječ o ostalim turističkim trendovima, "vjerojatno je trend br. 1 da hotelska industrija postaje 'zelena'", ocijenio je Joe McInerney, predsjednik Američkog saveza hotela i pansiona, koji hotelima izdaje certifikate da su "eco-friendly".
Kod krstarenja trend je Europa, kamo svi brodari šalju rekordan broj 'crusiera', dok se već nekoliko godina smanjuje interes za Karibe.
Kod krstarenja se također širi praksa klasiranja brodskog prostora i putnika, s ponudom luksuznih "spa kabina", "villa kabina" i sličnih, uz koje putnici imaju luksuzne prostore, bazene, restorane i poseban tretman, odvojeno od ostatka broda, kazao je Mike Driscoll, urednik magazina Cruise Week.
U gastro turizmu "sve se više traže mjesta na kojima turisti mogu učiti o hrani i sudjelovati u kulturi prehrane. Oni grade svoje odmore oko toga, a pametni hoteli nude kulinarske pakete", ističe Michael Whiteman, savjetnik i suvlasnik tvrtke za restoranski konzalting Joseph Baum & Michael Whiteman Co.
Whiteman predviđa da će u restoranskoj industriji u SAD-u, nova trendovska etnička kuhinja biti korejska.
"Toplina, češnjak, kimchee (fermentirano povrće), priroda i kuhinje s malim kuhalom na stolu, sve je to tako privlačno", kaže Whitman.
Među alkoholnim pićima u trendu je tekila, ali ne kao 'shooter' sa soli i limunom, već kao miješano, dugo piće te pivo kućne proizvodnje uz mjesnu hranu.
Američka Nacionalna udruga restorana predviđa da će promet restorana u 2008. iznositi rekordnih 588 milijardi dolara jer Amerikanci danas gotovo polovicu svojeg proračuna za prehranu potroše u restoranima.