Velik broj pritužbi

Ured pučkog pravobranitelja intervenirao zbog toplinarskih usluga

Slika nije dostupna
Ured pučkog pravobranitelja regirao je na sve veći broj pritužbi, zbog usluga toplinarstva i drugih javnih usluga u Hrvatskoj, te zatražio očitovanje nadležnih institucija i ministarstva gospodarstva.

Temeljem pritužbe, kojom je u studenom 2012. godine Domagoj Švegar iz Karlovca, koordinator pokreta 'Neću usluge toplane', ukazao na povrede prava korisnika javne usluge toplinarstva, ali i uslijed sve većeg broja pritužbi i sve češćeg iskazivanja različitih oblika javnog nezadovoljstva građana, kako u slučaju Gradske, toplane u Karlovcu, tako i drugih tvrtki u RH, koje obavljaju usluge toplinarstva, pučki pravobranitelj je odlučio intervenirati.

>> Palili račune za grijanje!

U dopisu, kojeg je uputio Ministarstvu gospodarstva i HERA-i, pučki pravobranitelj zahtijeva od tih tijela da sukladno direktivama, koje obvezuju RH, posebice nakon ulaska u EU, daju mišljenje o primjeni općih i posebnih propisa, koji su od utjecaja na zaštitu prava potrošača, s posebnim naglaskom na zaštitu prava vlasništva i prava tajnosti osobnih podataka, koje jamči Ustav RH.

'Kako bi se u okviru ovlasti navedenih državnih tijela stvorili uvjeti za poduzimanje učinkovitijih mjera na otklanjanju očitih nepravilnosti u funkcioniranju sustava toplinarskih i drugih javnih usluga, o poduzetom se traži žurna dostava izvješća, najkasnije u roku 30 dana od dostave ovog traženja ' , piše u dopisu zamjenik pučkog pravobranitelja, Branko Tinodi, kojeg je osim HERA-i i Ministarstvu gospodarstva uputio na znanje i Državnom inspektoratu RH.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook