Od slikovnice do crtića

Upoznajte lipicanca Tulipana, novi brend Đakova

Slika nije dostupna
Đakovo okreće novu stranicu. Odlučili su se biti prepoznatljivi po konjima lipicancima. I to putem slikovnice za djecu.

Nakon prvog čitanja slikovnice, stižu i prve kritike. 'Konje sam našla. Našla sam šokce', kaže 5-godišnja Lea. Njezina vršnjakinja Nela pohvalila se da je slikovnicu pročitala do kraja, a godinu dana starija Marta pokazuje što je sve u slikovnici vidjela: 'Naša crkva đakovačka. Katedrala. Ovo su dva bijela konja. Ovo je još jedan bijeli'.

>> Vinkovački konjički dani: Prekrasna grla oduševila posjetitelje!

Glavni lik štiva koje je toliko zainteresiralo djevojčice je lipicansko ždrijebe Tulipan. On male i velike čitatelje vodi kroz prošlost i sadašnjost Đakova. Priča počinje u njegovom domu - đakovačkoj Ergeli.

'Zašto Tulipan? Jedna od linija lipicanskih pastuha je tulipan. Hrvatska linija koju je osnovao grof Janković', objašnjava Ivan Kuna iz Ergele Đakovo.

Ergela je đakovački brend koji postoji više od 500 godina, posjetila ju je i engleska kraljica. U Đakovu se nadaju da će brend postati i slikovnica. 'Ovo je jedinstvena promidžba, promidžba jednoga grada', kaže gradonačelnik Zoran Vinković.

Zamišljeno je i da Tulipan iz slikovnice oživi u animiranom filmu. 'Vjerujem da ćemo vrlo brzo dobiti umjesto Šegrta Hlapića, šegrta Tulipana iz Đakova', zaključuje Vinković.

Uz Katedralu, vezove i Ergelu, Đakovo dobija novi brend - Tulipana.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook