Iza Makrisa je više od dvadeset godina iskustva u medijskoj industriji, posebno u području poslovnog razvoja programske strategije, istraživanja i marketinga. Od 2007. dio je Nove TV gdje je trenutno na poziciji direktora programa, a prethodno je obnašao funkcije sektorskog direktora ukrajinske televizije 1+1 te direktora istraživanja i strateškog razvoja RTL Hrvatska.
Prije dvije godine imenovan je Programskim direktorom United Medije za Adriatic regiju. Zahvaljujući strateškom pristupu i postavljanju programskih shema kreiranih tako da sadrže najbolji omjer domaće produkcije i licenciranih svjetskih TV formata, sve televizije United Medije u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini zabilježile su značajan rast gledanosti.
U Hrvatskoj je Nova TV već godinama najgledaniji komercijalni televizijski kanal, dok se u Srbiji NOVA S pozicionirala kao treći najgledaniji kanal. Nacionalni televizijski kanali NOVA M i NOVA BH također su u samom vrhu gledanosti.
Uz postojeće kanale, George će odsad biti odgovoran i za program United Media televizija u Grčkoj i Bugarskoj.
Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Medije poželjela je Georgeu puno uspjeha na novoj poziciji: "Uspjeh koji je postigao, kao i zavidno iskustvo u medijskoj industriji, čine ga idealnim kandidatom za ovu poziciju. Zahvaljujući programskoj strategiji koju je implementirao u Adriatic regiji u posljednje dvije godine, naši mediji su se izdvojili na tržištu i zadobili veliko povjerenje gledatelja. S nestrpljenjem čekamo razvoj na tržištima ostalih zemlja".
George Makris je izjavio: "Zaista sam počašćen i ovo vidim kao jedan veliki izazov, doprinijeti rastu i uspjehu naših medija u svim zemljama. Uzbuđen sam što ću imati priliku surađivati s talentiranim kolegama i što ćemo zajedno stvarati zanimljiv sadržaj za publiku širom jugoistočne Europe".
Makris je magistrirao B2B marketing menadžment. Radio je kao zamjenik direktora u AGB Nielsen Media Research, kao i u kompanijama Ipsos i AC Nielsen EMEA.