"Zrakoplov je prilikom slijetanja na Resnik stražnjim donjim dijelom trupa dodirnuo uzletno-sletnu stazu, pri čemu je avion oštećen, objavila je Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu", koju je o događaju obavijestio operator zrakoplova. Istraga je u tijeku, a nakon što završi Agencija će objaviti izvješće.
Kako se neslužbeno doznaje, da je u trenutku nesreće nagib zrakoplova bio samo nekoliko stupnjeva veći, mogla se dogoditi katastrofa puno većih razmjera.
"Često se događa da piloti zrakoplova imaju veliki napadni kut prilikom slijetanja – kad je nos previsoko, a rep prenisko – kao da žele uzletjeti. To se događa kada do piste dođu velikom brzinom koja nije pogodna za slijetanje", rekao je stručnjak za zrakoplovne istrage, koji je želio ostati anoniman, za Slobodnu Dalmaciju.
Pilot zrakoplova nije na vrijeme smanjio brzinu na onu kojom bi mogao lagano sletjeti.
"To se često događa kad pilot avion spušta 'ručno'. Naime, kad kompjutor spušta zrakoplov, do ovakve pogreške ne može doći", rekao je i dodao kako se sličan slučaj dogodio u Los Angelesu prije 10-ak godina kad se zrakoplov raspao u više dijelova.
Smatra da je situacija u Splitu greška pilota.
"Zbog ovakvih i sličnih slučajeva piloti moraju često vježbati slijetanje kako ne bi izgubili osjećaj, rutinu. Ako ne vježbaju dovoljno, a slijeću 'ručno', događaju se ovakve nezgode. Ovdje se radilo o pogrešnoj procjeni pilota," tvrdi stručnjak za zrakoplovne istrage.