Iz grada ističu kako je do sada zaprimljeno više od 10.000 poziva zabrinutih građana.
Još jednom napominju kako se sve hitne intervencije operativnih gradskih službi na sanaciji posljedica potresa mogu zatražiti i elektroničkom poštom. Na adresu potres@zagreb.hr potrebno je poslati osobne podatke, odnosno ime, prezime i broj telefona te adresu objekta, uz što je moguće detaljniji opis i fotografije, kao i navesti potrebu hitnih sigurnosnih aktivnotsi, navode iz grada.
''Štetu na objektima u vlasništvu, nastalu kao posljedica potresa, građani prijavljuju preko aplikacije Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine klikom na: Prijava zahtjeva za obavljanje procjene uporabljivosti građevine.
Za građane kojima su kuće i zgrade oštećene u potresu otvoren je i besplatni pozivni centar 0800 2021 na koji mogu prijaviti oštećenja te zatražiti procjenu uporabljivosti svojih građevina, koje će na terenu provesti statičari'', stoji u priopćenju zagrebačkih gradskih službi.
''Svrha preliminarne stručne procjene uporabljivosti građevine je što brže detektiranje stvarnih oštećenja te izdavanje preporuka mogu li se građani vratiti u svoje domove ili je građevina neupotrebljiva (ili privremeno neupotrebljiva) i nije za boravak ljudi.
Popunjavanjem upitnika građani unose zgradu u bazu podataka za brzi pregled zgrada oštećenih u potresu. Brzi pregled zgrada služi isključivo kako bi se preliminarno dala ocjena uporabljivosti i to nije financijska procjena štete od potresa'', napominju.